مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۴۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 14 December 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
 کاهش آمار نزاع دسته جمعی در استان
 مهدی انصاری ظهر امروز در نشست با کارکنان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: وحدت مهم‌ترین اصل برای حفظ و بقای یک جامعه است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مبدع هفته وحدت بوده است تصریح کرد: این هفته فرصت خوبی در راستای تبیین ارزش‌هایی است که در جامعه وحدت‌آفرین هستند.
انصاری به وظایف پلیس در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه باید سطح آگاهی مردم را در برابر جرم‌ها و آسیب‌های اجتماعی بالا ببریم خاطرنشان کرد: باید این سطح امنیت در کشور که در همه منطقه و کشورهای همسایه و اطراف نمونه و الگوست همچنان به قوت خود باقی بماند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران خود در نیروی انتظامی استان گفت: جلوگیری‌ و پیشگیری از جرم وظیفه مهمی بوده که همکاران ما به خوبی از عهده آن برآمده‌اند و اکنون در استان شاهد کاهش جرائمی مانند نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی هستیم./عصر دنا
جلسه فوق العاده در خصوص برخی اتفاقات خبری در استان
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،جلسه کارگروه بررسی پایگاههای خبری استان با حضور اعضا امروز سه شنبه ۹۵/۹/۲۳ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.
دکتر دهبانی پور ضمن اشاره به اهمیت رسانه در ایجاد فضای آرامش و امنیت استان گفت با استفاده از این مجاری قانونی بدنبال سالم سازی فضاهای رسانه ای هستیم و نباید اجازه داد به بهانه کار آزاد رسانه ای به افراد هتک حرمت شود در ادامه معاون پیشگیری دادگستری استان گفت: مدیر مسئول ها باید حد و حدودی برای ارائه مطالب در نظر بگیرند و نباید بدون بررسی مطالب حتی اگر شاکی هم نداشته باشد آنها را نشر دهند.
در مطالب انتشار شده هفته اخیر شاهد توهین،افترا و نشر اکاذیب بودیم که با توجه به قانون مطبوعات مسئولیت مقالات و مطالب منتشر شده در سایت به عهده مدیر مسئول آن سایت است.
گشتاسبی یادآور شد: بیشترین تخریب ها در کامنت ها می شود و فرهنگ کامنت نویسی در سایت ها باید نهادینه شود.
در ادامه اعضا پس از بحث و بررسی تصمیم گرفتند روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ٩صبح مدیران دستگاههای فرهنگی،قضایی و امنیتی در جلسه ای با حضور مدیران و صاحبان امتیاز پایگاههای خبری اعم از مجوزدار و یا بدون مجوز،روزنامه ها،هفته نامه ها و دوهفته نامه ها به هم اندیشی بپردازند.همچنین اعضای کارگروه پیرامون برخی اهانت های درج شده در پایگاههای خبری پس از تحلیل محتوی تصمیماتی را اتخاذ نمودند.
قاضی کهگیلویه ای رئیس دادگاه عمومی اروند کنار آبادان شد
طی حمی حاج غلامحسین دهش به ریاست  دادگاه  اروندکنار آبادان منصوب شد.بنابراین گزارش پیش از این عبدالکریم مقدم ریاست دادگاه عمومی اروند کنار آبادان رابرعهده داشت.با این حکم دهش جایگزین مقدم گردید و مقدم به ریاست شبعه چهارم دادگاه عمومی وحقوقی آبادان منصوب گردید.گفتنی است غلامحسین دهش اصلیتی کهگیلویه ای دارد./راک نیوز
گزارش های مردمی قاچاقچیان عتیقه را به دام انداخت
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه از دستگیری یک باند که دستبرد به اشیاء عتیقه در یکی از مناطق دیشموک داشتند خبر داد.
سیاوش زمان اظهار داشت: یک باند 6 نفره که قصد قاچاق اشیاء عتیقه داشتند در منطقه دلی کما از توابع دیشموک دستگیر شدند.
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر ورود این افراد به منطقه مورد نظر نیروهای یگان حفاظت راهی محل شده و با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی سه شبانه روز در کمین نشستند.
زمان با بیان اینکه طی این مدت همه راه‌های مواصلاتی به منطقه دلی کما کنترل شد افزود: با تلاش شبانه‌روی یگان حفاظت باند 6 نفره قاچاق اشیاء عتیقه دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شد.به گفته زمان از این افراد یک دستگاه فلزیاب ماهواره‌ ای کشف و ضبط شد. / فارس

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار