در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خوزستان 34 تفاهم نامه با 401 میلیون دلار و 87هزار و 750 میلیارد ریال منعقد شد
کد خبر: ۳۳۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 07 December 2016
سیدعلی بحرینی مقدم در نشست اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در استانداری خوزستان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری خوزستان که چندی پیش در اهواز برگزار شد، افزود: در منطقه ماهشهر 14 تفاهم نامه، در شهرداری آبادان هشت تفاهم نامه، برق منطقه‌ای خوزستان هشت تفاهم نامه، و شرکت شهرک های صنعتی، شهرداری اروندکنار و سازمان صنعت، معدن و تجارت هر کدام یک تفاهم نامه منعقد کردند.   

وی افزود: 25 مهمان خارجی از 11 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور یافتند که با ظرفیت های سرمایه گذاری خوزستان آشنا شدند و تصور آنان بر این بود که خوزستان تنها ظرفیت سرمایه گذاری در بخش صنعت نفت را دارا است اما با برگزاری این نمایشگاه تصور آنها تغییر کرد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های موثر برون رفت دستگاه‌ها و نهادها از کمبود منابع مالی و اعتبارات را استفاده از سرمایه گذاری‌ خارجی و داخلی و جذب آنها با انعقاد تفاهم نامه دانست.

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری خوزستان چهارم تا هفتم آذر 95 در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز در 136 غرفه در چهار سالن و با حضور شرکت های دانش بنیان، شهرداری‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار