ملي پوش دهدشتی نوجوانان سپاهان: فوتبال دهدشت استعداد دارد ، اصفهان امكانات
کد خبر: ۳۳۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 01 December 2016
استان کهگیلویه و بویراحمد، در همه زمینه ها از محرومیتی تاریخی برخوردار است به گونه ای که هر گاه کوچکترین شرایط برابر با دیگر مناطق برای آن ها مهیا می شود، به راحتی پله های ترقی را می پیمایند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،شهرستان کهگیلویه از قدیم تا حال از استعدادهای خوبی در زمینه ورزش فوتبال برخوردار بوده است اما این سرمایه ها در نبود امکانات و شرایط برابر دیگر مناطق، به نوعی به هدر رفته اند.

رضا آروین یکی از مستعدین فوتبال بوده است که توانسته است با پشتکار فراوان از شرایط موجود در استان های همجوار استفاده کند و به موفقیت هایی برسد و در این راه تلاش برای ادامه کار را داشته باشد.

این فوتبالیست دهدشتی سخنان جالبی در خصوص وضعیت فوتبال و امکانات در دو استانی که فوتبال خود را در آن ها پیگیری و ادامه داده است بیان کرده است.

رضا آروین ملي پوش دهدشتی باشگاه سپاهان اصفهان : فوتبال دهدشت استعداد دارد ، اصفهان امكانات

میرامین سبحانی خبرنگار ورزشی راک نیوز از دهدشت گفتگویی را بارضا آروین انجام داد که در زیر مشروح آن را میخوانید :

بازيكني كه فوتبال خود را از مدرسه فوتبال کشاورز شروع كرد ، در تیم نونهالان سپاهان اوج گرفت و به تيم ملي راه يافت و اكنون هم بازيكن ثابت تيم هاي سپاهان اصفهان و ملي نوجوانان كشور است. رضا جان خودتان را كامل معرفي كنيد. رضا آروین هستم ،15 سال سن دارم ،متولد دهدشت و الان هم كلاس اول دبيرستانم .

- شروع فوتبال ؟ ازسن ۱۱سالگي در مدرسه فوتبال کشاورز و زير نظر استاد مرتضی کشاورز فعاليت فوتبالي خود را آغاز كردم . - از کشاورز شروع كردي و بعد سپاهان؟ بله ، بعد از اينكه مدرسه فوتبال کشاورز وبا راهنمايي پدرم كه بهترين راهنما و مشوقم بود به مدرسه فوتبال کشاورز رفتم و به نوعي از همين باشگاه محبوب و دوست داشتني نيز به تيم سپاهان اصفهان رفتم و هرگز خاطره دوران خوش و شيرين را در باشگاه کشاورز كه همراه با موفقيت ها و عنواين مختلف قهرماني بود فراموش نخواهم كرد و اميدوارم كه کشاورز دوباره جان بگيرد و بتوانم روزي دوباره به اين باشگاه مردمي خدمت كنم.


صحبت های جالب فوتبالیست دهدشتی در مقایسه فوتبال دهدشت و اصفهان
-كي به اصفهان كوچ كردي؟ از سال۹۳ به تيم سپاهان رفتم . -باتوجه به اينكه شما تجربه مسافرت ، مسابقات و اردوهاي مختلف داريد و شناختي از وضعيت بعضي باشگاه ها هم داريد ،باشگاه سپاهان را چگونه ديديد ؟ اگر به شما بگويم كه به جرات ميتوان گفت كه باشگاه سپاهان سقف باشگاه داري در ايران مي باشند اغراق نكرده ام، سپاهان يك مجموعه منسجم ،قوي و مقتدر دارد كه همه موفقيت هاي آنان نيز حاصل تلاش همه اين مجموعه مي باشد و جا دارد از همه عزيزاني كه در باشگاه سپاهان و بخصوص براي تيم هاي پايه ايي زحمت مي كشند هم تقدير و تشكر نمايم و خسته نباشيد جانانه خدمتشان عرض نمايم.

صحبت های جالب فوتبالیست دهدشتی در مقایسه فوتبال دهدشت و اصفهان
-با همبازي هايت در کشاورز دهدشت هم در تماس هستي ؟ چند سال با هم مثل برادر بوديم البته جودوستي و صميمي خيلي خوبي حاكم بود الان هم خوشبختانه آنها در تيم نوجوانان کشاورز هستند و خوشبختانه مرتب كسب افتخار مي كنند، اين تيم حاصل تلاش سالها زحمات يك مجموعه خوب و سالم هست كه نام بردم و اگر بخوبي هدايت و حمايت شود مي تواند آينده خيلي خوبي براي فوتبال شهرستان کهگیلویه و باشگاه کشاورز رقم بزند. -در كدام رده هاي سني بازي كردي؟ من در رده هاي 10 ، 11 ، 12 ، نونهالان و هم اكنون نوجوانان فعاليت داشتم ضمن اينكه درحال حاضر به عنوان آقای گل هم هستم. -

-در ليست ثابت تيم ملي قرار گرفته اي ؟ بله ،در ليست 18 نفره و همچنين 11 بازيكن اصلي قرار گرفتم ولی متاسفانه به علت شکستن پا بازی در کشور قطر را از دست دادم -هرچند كه خودت بازيكن پرتلاش و فعالي بوده اما قطعا كساني هم جهت رسيدن تو به اين موفقيت ها سهيم بوده اند ، تاييد مي كنيد؟ درست است و جدا از پدرم كه بعنوان يك مربي ، مشاور خوب و به نوعي دوست صميمي برايم زحمات فراوني كشيد جا دارد از بزرگواری مانند آقاي مرتضی کشاورز در دهدشت خالصانه و صميمانه تشكر می نمایم اما حال كه بحث تشكر و قدرداني است برخود لازم و واجب مي دانم كه از مادر مهربان و زحمتكشم هم بسيار تشكر نمايم و بگوييم مادرم ؛ اي پرواز نرم قاصدك ، اي معناي عشق شاپرك ، اي تمام ناله هايت بي صدا و اي زيباترين شعر خدا ،، دوستت دارم.

- نقش والدين در پيشرفت يك ورزشكار چقدر موثر است؟ خيلي زياد ، بدون ترديد پس از لطف و عنايت خداوند يكي از مهمترين اركان هاي پيشرفت هر ورزشكار والدين مي باشند و از آن جايي كه خداوند به اين بنده لطف داشته والدينم مثل كوه پشتم ايستاده بودند و تا دنيا دنياست مدينشون هستم. -دوري از دهدشت برايت سخت نيست؟ بدون شك سخت است ولي روزي كه خواستم در اين مسير گام بردارم پدر و مادرم همه اين چيزها را به خوبي برام توضيح دادند و تشريح كردند ، پس براي رسيدن به موفقيت بايد سختي ها را تحمل نمود و پشت سر گذاشت.

صحبت های جالب فوتبالیست دهدشتی در مقایسه فوتبال دهدشت و اصفهان
- شماره پیراهن در تیم سپاهان ؟شماره ی ۸ در تیم سپاهان،تیم ملی شماره ی ۱۷ -تيم مورد علاقه ات ؟سپاهان اصفهان ،رئال مادرید

- آرزوي ورزشي ؟ در تمامی رده های پایه تیم ملی بازی کنم و اما صحبت آخر ؟ نمي دانم چه زماني ،كجا و چطوري ميتوانم سختي هايي كه پدر ، مادر وبخاطر من تحمل مي كنند و بخصوص مادرم كه بي نهايت ستودني است را جبران نمايم ، فقط آرزو دارم كه خداوند مهربان فرصت جبران را به اين بنده حقير بدهد. در آخر از مربيان ، رسانه ها ، خبرنگاران ، تماشاگران و همه كساني كه به نوعي برايم زحمت كشيدند تقدير ، تشكر و قدرداني نمايم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سباستین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
موفق باشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار