مرحومه، فاطمه سلیمانی پور ساکن پاتاوه شهرستان دنا که بر اثر تصادف دچار ضربه مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش جان چهار نفر بیمار نیازمند به اعضای پیوندی را نجات داد .
کد خبر: ۳۳۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 30 November 2016
با اهدای اعضای بدن زن 25 ساله در یاسوج که دچار مرگ مغزی شده بود 4 بیمار زندگی دوباره یافتند .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،این خانم 25 ساله براثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود که با رضایت خانواده ی وی اعضای آن مرحوم به نیازمندان اهداء شد.
 روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،نوشت: دکتر پرویز یزدان پناه با اعلام خبر نوزدهمین اهدای عضو سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اعضای بدن مرحومه، فاطمه سلیمانی پور ساکن پاتاوه شهرستان دنا که بر اثر تصادف دچار ضربه مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش جان چهار نفر بیمار نیازمند به اعضای پیوندی را نجات داد .

وی خاطر نشان کرد: با حضور تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، دو کلیه، کبد و پانکراس مرحومه فاطمه سلیمانی پور برای پیوند به بیماران نیازمند به شیراز انتقال داده شد و در محل بیمارستان نمازی این شهر به بیماران نیازمند پیوند زده شد .

دکتر یزدان پناه در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام انسانی و خیرخواهانه از خداوند متعال برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت نمودند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار