کد خبر: ۳۳۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 27 November 2016
"خبر نورآباد" – سرویس ورزشی:مسعود جمشیدی: حال علی سامره معروف به سامره سی ثانیه ای بازیکن سابق تیم استقلال تهران که در حادثه ای در منطقه "کوشک" یاسوج دچار در رفتگی از ناحیه کتف چپ خود شده بود و برای عمل جراحی به بیمارستان ولیعصر ممسنی منتقل شده پس از عمل خوب و رضایت بخش بوده است. وی در بخش بستری میباشد.
وی در گفتگو با خبرنگار"خبر نوراباد" بیان داشت:اینکه سر از بیمارستان ممسنی دراوردیم کار خدا بود و قسمت بود که از مسیر شهرکرد به گچساران ترمز اتوبوس خالی کرد و در واقع خداوند به بیش از 25 نفر رحم کرد و با برخورد به تپه نجات پیدا کردیم.
سامره اظهار داشت: لحظه آخر برای انداختن سنگ زیر چرخ ماشین برای نگه داشتنش خواستم بپرم بیرون از اتوبوس که متاسفانه دست خودم آسیب دید.
سامره از توجه مردم و مسئولین شهرستان ممسنی به خصوص رئیس سابق شورای اسلامی شهر نوراباد"سید ابوالحسن موسوی" به وضعیت خود ابراز رضایت و خرسندی کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
احسنت جناب فاضلی
انتقاد تند جنایعالی نسبت به نحوه اسفالت معابر بنده خارج از استان زندگی میکنم یکبار در حین عملیات اسفالت خیابان کنار میدون دیدم کیفت اسفالت صفر صفر باتوجه اسفالت گذشته ازبستر سازی ایراد داشت بدون بستر سازی مناسب مجددا انجام دادند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار