کد خبر: ۳۳۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 27 November 2016
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند درباره حواشی بازی با ملی حفاری گفت: این حواشی جزو فوتسال است ما را هم در اهواز زدند و در رختکن، شیشه روی سر بازیکنان ما خرد شد آن موقع کسی نبود فیلمبرداری کند؟ به نظر من اتفاق خاصی رخ نداده است.
خبرگزاری ایسنا: احمد اسماعیل‌پور بعد از تساوی تیمش برابر ملی حفاری اظهار کرد: نیمه اول خوب بودیم، اما نیمه دوم بد شروع کردیم و عقب افتادیم. فکر می‌کنم درگیری‌هایی هم که به وجود آمد به دلیل قضاوت داور بود که در برخی صحنه‌ها نتوانست بازی را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد، ادامه داد: ناراحت هستیم که سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست نیاوردیم، اما امیدوارم در بازی بعد جبران کنیم.

اسماعیل پور درباره انتخابش به عنوان یکی از نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا، گفت: همین که جزو نامزدها هستیم خیلی خوب است من با اصغر و فرهاد دوست هستم و هر کدام که این عنوان را کسب کنیم پرچم ایران را بالا می برد و برایمان کافی است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند درباره پیشنهادات خارجی‌اش، گفت: در این مورد صحبتی ندارم من فعلا به گیتی پسند فکر می کنم تا بتوانیم قهرمان شویم.

اسماعیل پور در مورد حواشی آخر بازی با ملی حفاری گفت: این حواشی جزو فوتسال است ما هم اهواز رفته ایم و ما را زدند و در رختکن شیشه روی سر بازیکنان خرد شد آن موقع کسی نبود فیلمبرداری کند؟ به نظر من اتفاق خاصی رخ نداده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار