پل فعلی بشار یاسوج که به نوعی محل عبور و مرور قسمت‌های مختلفی از جمله بیمارستان امام سجاد (ع)، اکبر آباد، نجف آباد، علی آباد، کردلاغری، سروک، تل خسرو، سرآبتاوه و …و همچنین محور ارتباطی استان فارس بوده به دلیل قدیمی بودن جوابگو نیست و هر لحظه امکان تخریب شدن دارد.
کد خبر: ۳۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 26 November 2016
عضو شورای شهر یاسوج با انتقاد از عملکرد شهرداری یاسوج در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: پروژه‌های مهم و حساس شهرداری یاسوج تعطیل شده است.

به گزارش تسنیم، سعید پایدار اظهار داشت: پل چهارم بشار یاسوج در حالی تعطیل شده که هر لحظه امکان بوجود آمدن یک بحران در این شهر وجود دارد و تا بوجود نیامدن فاجعه، شهرداری باید چشم و گوش خود را ببندد.

وی عنوان کرد: پل فعلی بشار یاسوج که به نوعی محل عبور و مرور قسمت‌های مختلفی از جمله بیمارستان امام سجاد (ع)، اکبر آباد، نجف آباد، علی آباد، کردلاغری، سروک، تل خسرو، سرآبتاوه و …و همچنین محور ارتباطی استان فارس بوده به دلیل قدیمی بودن جوابگو نیست و هر لحظه امکان تخریب شدن دارد.

پایدار با بیان اینکه تمام فضاهای گردشگری در مرکز شهر و شمال احداث شده است ابراز کرد: شهرداری یاسوج با وجود تعریف پروژه و تصویب توسط شهر در زمینه ساماندهی رودخانه مهریان و احداث پارک و فضای گردشگری کوتاهی می‌کند که این موضوع سبب مشکلات متعددی برای مردم و گردشگران در دو پارک ساحلی و مهرورزی شده است.

عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مردم شهر یاسوج از وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های شهری گلایه‌مند هستند ابراز کرد: برخی معابر یاسوج بیش از 20 سال هنوز آسفالت نبوده و ساماندهی نشده‌اند.

پایدار تصریح کرد: شهرداری یاسوج در ابتدائی‌ترین اقدامات از جمله احداث سرویس بهداشتی در نقالط مختلف و پارک‌های محله‌ای مانده است و در این زمینه هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

وی از تعطیلی پروژه پل کمربندی شهید رجایی یاسوج خبر داد و گفت: تمام پروژه‌های مهم و حساس حوزه شهری یاسوج تعطیل شده و عملا شهرداری در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی حرفی برای گفتن ندارد.

پایدار عملکرد شهردار یاسوج در زمینه سامان دادن سیستم اداری و مالی شهرداری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شهرداری یاسوج در زمینه فرهنگی، گردشگری و مسائل اجتماعی هیچ عملکرد مطلوبی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار