کد خبر: ۳۳۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 26 November 2016
وضوع تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد که بنظر بسیاری از مردم و صاحب نظران در این مقطع زمانی هیچ اولویتی نداشت، با مخالفت مردم در نظرسنجی ها روبه رو شد.

به گزارش «بویر نیوز»، پس از اینکه سیدموسی خادمی از تلاش شورای عمومی فرهنگ استان برای تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، بسیاری از صاحب نظران، مسئولان، کارشناسان، اهالی رسانه و فرهنگ و اقشار مختلف مردمی به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند که شواهد نشان از مخالفت غالب مردم و صاحب نظران با این موضوع داشت.

پایگاه خبری – تحلیلی «بویر نیوز» هم در این راستا ابتدا اولویت طرح این موضوع را به نظرسنجی گذاشت که تنها ۲۴ درصد از مردم تغییر نام استان را اولویت دانستند و سایرین ایجاد اشتغال و تغییر مدیران را مهمترین خواست مردم و نیاز استان عنوان کردند.

نتایج قابل تامل نظرسنجی از مردم در خصوص تغییر نام +عکس
پس از این نتایج، در نظرسنجی دیگری از مخاطبان خواسته شد که موافقت یا مخالفت خود را تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد به میان بگذارند و بر اساس نظر ۲۲۰۰ نفر از مردم استان، ۵۶ درصد مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند و موافقان نیز با اختلاف قابل توجهی با رای ۴۴ درصدی موافقت خود را ابراز داشتند.

نتایج قابل تامل نظرسنجی از مردم در خصوص تغییر نام +عکس
به گزارش «بویر نیوز»، بنظر می رسد با توجه به سخنان صریح و شفاف آیت الله ملک حسینی و موضع گیری قاطع دو نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و اارئه دیدگاه بسیاری از صاحب نظران و سیاسیون در مخالفت با این موضوع و همچنین توجه به نظرسنجی ها که جامعه آماری قابل توجهی را شامل می شود، بحث تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد مختومه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار