مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از افزایش پرواز در مسیر بندرعباس به ساری و بالعکس خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 15 November 2016
محمود امانی بنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: افزایش پرواز در مسیر ساری به بندرعباس و بالعکس از ابتدای هفته آینده صورت خواهد پذیرفت و قطعا همچنان شاهد افزایش پروازها در سطح فرودگاه بندرعباس و دیگر فرودگاه‌های استان خواهیم بود.
 
وی افزود: این پرواز در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته توسط شرکت قشم‌ایر و با استفاده از یک فروند هواپیمای فوکر 100 انجام خواهد شد و با انجام این پروازها تعداد پرواز ساری از فرودگاه بندرعباس به 3 پرواز رفت و برگشت در طول هفته خواهد رسید.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: افزایش پرواز در مسیرهایی که فاصله بیشتری از بندرعباس دارند یکی از اولویت‌های اصلی ماست چراکه ایجاد رفاه و آرامش بیشتر برای ساکنین بندرعباس و استان هرمزگان یکی از مهمترین کارها در طول امسال بوده و برنامه‌های خوبی جهت افزایش پرواز فرودگاه‌های اقماری بندرلنگه و ابوموسی در دستور کار داریم که به‌زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.
 
امانی بنی بیان کرد: رسالت اصلی ما توجه به نیاز مردم در حوزه هوانوردی و ایجاد آرامش در مسافرت‌های هوایی بوده و با توجه به درخواست‌های مکرر مردم افزایش پروازها همچنان در دستور کار قرار دارد.
 
وی با اشاره به اهمیت پرواز در مسیرهای جدید تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل در ایجاد مسیر پروازی جدید در فرودگاه‌ها استقبال مردم بوده و قطعا در هر مسیری که شاهد این استقبال باشیم تمام کوشش خود را برای تحقق این مهم انجام خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار