ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک استان گلستان برگزار شد:
در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف و استفاده ایمن ازگاز طبیعی دوره آموزشی ویژه ای برای مدیران و مربیان مهدهای کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی استان گلستان برگزار گردید.
کد خبر: ۳۲۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 14 November 2016
  در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف و استفاده ایمن ازگاز طبیعی دوره آموزشی ویژه ای برای مدیران و مربیان مهدهای کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی استان گلستان برگزار گردید.

در این دوره آموزشی مهندس صفرعلی جمال لیوانی ضمن خیر مقدم ، با تاکید بر اهمیت موضوع اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی ، از مساعدت و همکاری مدیران و مربیان مهدهای کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی تقدیر و تشکر نمود.

 در همین رابطه رئیس روابط عمومی گاز گلستان در خصوص این دوره آموزشی گفت:در این دوره افزون بر 60 نفر از مدیران و مربیان مهدها در این دوره آموزشی مطالب مهمی پیرامون نحوه انجام صرفه جویی و رعایت نکات ایمنی و همچنین خطرات ناشی از مصرف گاز را فرا گرفتند.

 سید جواد موسوی افزود: مربیان بهزیستی و مهدهای کودک با قابلیتهای که دارند می توانند با شیوه های مختلف آموزشی بعنوان منادی و مروج این شرکت را در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مراکز آموزشی تحت پوشش یاری نمایند.

 وی تصریح کرد:با توجه به اینکه دوره های آموزشی استفاده بهینه و ایمن ازگازطبیعی را در سنوات گذشته نیز برای تعدادی ازدستگاههای آموزشی و بهداشتی برگزار نموده ایم خوشبختانه اثربخشی خوبی بهمراه داشت.

 رئیس روابط عمومی گاز گلستان درخاتمه اظهار داشت :ما حصل و نتایج اقدامات این شرکت که با همکاری سایر دستگاهها در زمینه فرهنگ سازی و آگاه نمودن مشترکین گاز انجام می دهد به خود مردم بر می گردد زیرا اگر نکات ایمنی را جدی گرفته و رعایت کنند خود و خانواده را از حوادث احتمالی حفظ خواهند کرد ضمن اینکه با انجام صرفه جوئی درمصرف گاز نیز ضمن کاهش هزینه گاز بها خانوار می توانند این شرکت را در زمینه توسعه گاز رسانی در استان کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار