مهندس جمال لیوانی مدیرعامل گاز استان گلستان به همراه مهندس صادقلو فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان رامیان از روند اجرایی پروژه های گازرسانی به روستاهای الهادی، ویرو،کشکک ، رضی و پاقلعه از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان از نزدیک بازدید نمودند.
کد خبر: ۳۲۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 09 November 2016
 مهندس جمال لیوانی مدیرعامل گاز استان گلستان به همراه مهندس صادقلو فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان رامیان ازروند اجرایی پروژه های گازرسانی به روستاهای الهادی، ویرو،کشکک ، رضی و پاقلعه از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان از نزدیک بازدید نمودند.

 در این بازدید مدیرعامل گازگلستان ضمن تشریح روند پیشرفت پروژه های مذکور، از مساعدت، همراهی و پیگیری مستمر فرماندار و بخشدارمرکزی رامیان در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها تقدیر کرد.

 وی افزود: به منظور گازرسانی به 4 روستای الهادی، ویرو، کشکک و رضی افزون بر 41 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع اجرا و 420 عدد انشعاب نصب خواهد شد که در این رابطه حدود 520 خانوار این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

  مهندس جمال لیوانی تصریح کرد :در حال حاضر از تعداد 64 روستای شهرستان رامیان تعداد 53 روستا گاز رسانی شده و 4 روستای مذکور نیز در دست اجرا می باشد.

 در همین رابطه مهندس صادقلو فرماندارشهرستان رامیان نیز ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه ها، از زحمات و تلاشهای مهندس جمال لیوانی مدیر عامل و مجموعه کارکنان گاز گلستان تقدیر نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه پیشرفت پروژه های شهرستان اعلام نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار