با حضور مسئولین و مردم برگزار شد:
دوست داران ورزش فوتبال ،هوادران دوتیم استقلال و پرسپولیس امروز درکنار هم به یاد اسطوره اخلاق فوتبال کشورمان جمع شدند تا براین اصل صحه بگذارند که آنچه ماندنی می شود اخلاق و ترویج اخلاق مداری درجامعه است.
کد خبر: ۳۲۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 07 November 2016
خبر در گذشت منصور پورحیدری به عنوان یکی از اسطوره های ورزشی کشور و همچنین استقلال در این دو روز در نقاط مختلف و در میان شخصیت ها و آحاد مردم ،موجب تالم و تاثر فراوانی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد احمد دوست داران منصور پورحیدری اسطوره تیم ملی و استقلال دراقدامی پسندیده امروز عصر با اجتماع در مسجد جامع شهر لنده مراسم یادبودی برگزارکردند.
دوست داران ورزش فوتبال ،هوادران دوتیم استقلال و پرسپولیس امروز درکنار هم به یاد اسطوره اخلاق فوتبال کشورمان جمع شدند تا براین اصل صحه بگذارند که آنچه ماندنی می شود اخلاق و ترویج اخلاق مداری درجامعه است.
دراین مراسم معنوی مسولان شهرستان لنده امام جمعه موقت ،معاونت فرماندار ،معاونت پشتیبانی و معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیران باشگاهای ورزشی استقلال، شاهین ،نفت موگرمون ،زاگرس،قاصدک اعضایی هیات فوتبال لنده،اعضای شورای شهر و بازیکنان باشگاهای ورزشی و پیشکسوتان فوتبال لنده حضور پیدا کردند.
قابل ذکر است اگرچه دوست داران استقلال امروز برای اسطوره ورزش باشگاه خود دست به چنین اقدام پسندیده ای زدند لکن انتظار می رود این عزیزان درجهت ترویج ورزش به عنوان مقوله مهم در جوامع امروزی در راستای خدمت به نسل جوان تلاش کنند که باشگاه استقلال شهرستان لنده سروسامان بگیرد تاشاهد آن باشیم به مانند سال های گذشته این باشگاه در مسابقات فوتبال شهرستان و استان به مانند سال های گذشته حضور فعال داشته باشد.
جوانان استقلالی درشهرستان لنده سالهاست چشم انتظار کمک پیشکسوتان استقلال لنده در جهت زنده نگه داشتن تیم مورد علاقه خود در این منطقه هستند.
باشد که استقلالی های واقعی این خطه آستین بالا زنند و به کمک جوانان لنده ای هوادار استقلال بیایند تا تیم استقلال لنده به مانند سال های گذشته در ورزش این شهرستان حضور پیدا کندتا انشالله به مانند امروز که این اقدام پسندیده از سوی پیشکسوتان این باشگاه صورت گرفت در اینده نیز نسل های دیگراستقلالی دراین خطه تداوم داشته باشد و یقینا فعالیت تیمی به اسم استقلال در لنده به این امر کمک خواهد کرد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
United States
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
کسی از مسئولان ورزش لنده تشریف نداشت متااااااااسسسسسسفانه
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
خداوندان‌شاء‌الله‌همه‌بزرگان‌ونخبگان‌این‌مرز‌وبوم‌راقرین‌رحمت‌الهی‌قراردهد‌ولی‌ای‌کاش‌این‌مراسم‌زمینه‌ای‌باشدبرای‌حضورمسوولین‌درکلیه‌مراسمات‌وبزرگداشتها‌باهمین‌شیوه.......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار