30 هزار متر منصورآباد با اعتبار یک میلیارد تومان آسفالت شده و روستای کلاغ‌نشین و تلخدان بیس‌ریزی و آماده آسفالت است که امسال کار آسفالت آن را به پایان می‌رسانیم.
کد خبر: ۳۲۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 05 November 2016
رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد اجرای طرح هادی را مستلزم همکاری اهالی هر منطقه دانست و گفت: اجرای آسفالت چهار شهرک عشایری شهرستان را در دستور کار قرار دادیم که 30 هزار متر منصورآباد آسفالت شده است.

اسماعیل مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از آمادگی بنیاد مسکن در اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: طرح بازنگری روستاها و اجرای طرح هادی را در سطح روستاهای شهرستان آغاز کردیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد با اشاره به اقدامات ارزنده بنیاد مسکن در سطح روستاها و مناطق عشایر نشین شهرستان اذعان کرد: آسفالت منطقه عشایری سرآبخمزان منصورآباد دشتروم به طول 30 هزار متر را تمام کردیم.

وی از اجرای آسفالت چهار شهرک عشایری شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: 30 هزار متر منصورآباد با اعتبار یک میلیارد تومان آسفالت شده و روستای کلاغ‌نشین و تلخدان بیس‌ریزی و آماده آسفالت است که امسال کار آسفالت آن را به پایان می‌رسانیم.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اجرای طرح هادی مستلزم همراهی مردم و همکاری دهیاران در سطح روستاها می‌باشد، گفت: انتظار می‌رود دهیاران با همراهی مردم در اجرای طرح هادی روستاها همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس بنیاد مسکن بویراحمد طرح هادی در سطح روستاها را مهم و تاثیرگذار در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر عنوان کرد و گفت: در صورتی که خدمات و زیرساخت‌های لازم در سطح روستاها فراهم شود از مهاجرت آن‌ها به روستاها و حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌شود لذا بنیاد مسکن آمادگی کامل در اجرای طرح هادی در روستاهای دارای شرایط را دارد.

وی طرح هادی 115 روستای شهرستان بویراحمد را اجرا کردیم و بخش دیگری از روستاهای اولویت‌دار در حال اجرای طرح یا در دستور کار هستند، گفت: تعداد روستاهای شهرستان بویراحمد 500 روستا بوده که تمام تلاشمان را برای اجرای طرح هادی تمامی روستاها به کار می‌گیریم.

مرادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اجرای طرح هادی روستاهای زیر 20 خانوار را در دستور کار داریم، گفت: با معرفی روستاهای زیر 20 خانوار به سازمان و کارشناسی و همکاری اهالی منطقه طرح هادی آن‌ها را اجرا خواهیم کرد.

رئیس بنیاد مسکن بر ضرورت همکاری و همراهی هرچه بیشتر دهیاران و آحاد مردم در اجرای طرح هادی روستاها تاکید کرد و گفت: قطعا با همکاری اهالی هر منطقه طرح‌ها زودتر به پایان خواهند رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار