رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل از رونمایی سه کتاب جدید با محوریت شهدای ورزشکار و شهید شاخص ورزشکار کشور اسماعیل اعلمی همزمان با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 16 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، محمدجواد بیدار در نشست با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل از رونمایی سه کتاب جدید با محوریت شهدای ورزشکار و شهید شاخص ورزشکار کشور اسماعیل اعلمی همزمان با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در اردبیل خبر داد.

وی اظهار کرد: این سه کتاب که به زبان فارسی و انگلیسی ترجمه شده شامل «باد موافق» تهیه شده در تهران، کتاب «هادیان بهشت» و همچنین‌ »مدال‌های افتخار» ویژه زندگینامه شهدای ورزشکار استان است که روز دوشنبه همزمان با برگزاری یادواره شهید شاخص کشور اسماعیل اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان از این کتب رونمایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان به اقدامات انجام شده در هفت ماه اخیر بعد از اعلام شهید شاخص کشور اسماعیل اعلمی از استان اردبیل به عنوان محور برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار استان اردبیل تصریح کرد: ما در این مدت بیش از 20 جلسه را با محوریت ورزش و جوانان و سپاه و بسیج استان برگزار کردیم به طوری که سعی شده تا تمامی مصوبات این جلسات تاکنون اجرایی و عملیاتی شود.

بیدار از تهیه، نصب بنر و پوستر مورد نیاز در این زمینه برای اطلاع‌رسانی بیشتر و تهیه و پخش بروشور از زندگینامه شهید اسماعیل اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان خبر داد و گفت: با همکاری نشریات محلی استان وصیت‌نامه این شهید به همراه خاطرات و درد دل‌های او بارها چاپ و منتشر شده است.

وی افزود: در سال‌جاری تمامی مسابقات ورزشی به صورت آسیایی، ملی و استانی با محوریت شهید اعلمی و با فضاسازی‌های مناسب انجام شده به طوری که دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان نیز با نام و یاد شهید اعلمی برگزار شده است.

بیدار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: قرار است همزمان با ایام برگزاری یادواره شهید اعلمی و شهدای ورزشکار استان، مسابقه فوتسال و والیبال با حضور استان‌های شمالغرب کشور به میزبانی اردبیل برگزار شود و در کنار آن به صورت ملی و استانی نسبت به چاپ، تهیه و پخش زندگینامه و وصیت‌نامه شهید اعلمی اقدام کردیم.

وی از تهیه کلیپ شهید ورزشکار شاخص کشور و همچنین صعود به قله سبلان با یاد و نام این شهید وارسته خبر داد و اضافه کرد: قرائت زندگینامه شهید اعلمی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تبلیغات گسترده در شبکه‌ها و فضای مجازی و برگزاری یادواره شهید شاخص ورزشکار کشور به همراه 184 شهید ورزشکار استان اردبیل روز دوشنبه صبح در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار می‌شود.

بیدار ادامه داد: قرار است در این آیین حسین رضازاده پهلوان نام‌ آوازه کشورمان، احد پازاج، انوشیروانی، باقری جدی، فرزین، حیدری و دیگر ورزشکاران مطرح کشورمان که در میادین جهانی، بین‌المللی و المپیک خوش درخشیدند، حضور پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل از رونمایی سه کتاب «باد موافق»، «هادیان بهشت» و «مدال‌های افتخار» همزمان با برگزاری این یادواره در شهر اردبیل خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار