کد خبر: ۳۱۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 16 October 2016

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان لنده با حضور فرماندار، دادستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضاء در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده در ابتدای این جلسه خلاصه‌ای از عملکرد شورای سلامت اعم از مصوبات اجرا شده، در حال اجرا و اجرا نشده ارائه داد و سپس در زمینه پیشگیری از بیماریهای واگیردار، بیماریهای قلبی – عروقی، سوانح و مشکلات بهداشتی مناطق حاشیه شهرستان از جمله مشکل فاضلاب، کشتارگاه و عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط آنان سخنانی ایراد کرد.

lendeh-1
امرالله خانی در ادامه خواستار مساعدت همه ارگان‌ها و اعضای شورای سلامت شهرستان برای رفع این مشکلات شد.

*در ادامه محمد مرادی فرماندار لنده ضمن اشاره و تأکید بر لزوم ارتقاء سطح سلامت و بهداشت شهروندان در این شهرستان، خواستار تلاش همه مسئولین در جهت نیل به این هدف شد.
lendeh-3
مرادی گفت: با توجه به اینکه موضوع سلامت از همه جهات و حتی به لحاظ امنیت موضوعی مهم و اساسی است، از این رو باید با جدیت اقدامات در خوری صورت گیرد چرا که نمی‌توان در خصوص سلامت و امنیت غذایی و البته بهداشت محیط و شهروندان قصور و کوتاهی صورت پذیرد.

*تقی‌زاده شهردار لنده نیز در این جلسه اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان متولی سلامت و بهداشت است و ضروری است تا این مرکز از حالت نظارت خارج و عملا کار اجرایی نماید.
lendeh-2

در پایان این جلسه مسئولان ادارات مختلف نکته نظرات خود را بیان کرد./کبنانیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار