کد خبر: ۳۱۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 16 October 2016
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات پیمانکاران از دولت پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن نوروزی ظهر امروز در ششمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استفاده از اسناد خزانه اسلامی یکی از رویکردهایی است که دولت در سال 95 برای کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح کشور دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از محل اسناد خزانه اسلامی 67 میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده که این مبلغ به پیمانکارانی که بابت پروژه‌های عمرانی از دولت طلبکار هستند تخصیص داده می‌شود.

وی با اشاره به نحوه استفاده دستگاه‌ها از اسناد خزانه گفت: دستگاه‌ها تا پایان هفته جاری لیستی از مطالبات پیمانکاران را به اداره کل اقتصاد و دارایی استان تحویل دهند تا براساس بدهی دستگاه‌ها اسناد به آنها اختصاص داده شود.

این مسؤول بیان کرد: اعتبارات عمرانی استان در سال جاری 179 میلیارد تومان است که 21 درصد به صورت نقدینگی تخصیص یافته شده و مابقی در قالب اوراق مشارکت است.

نوروزی در خصوص دستور کار دوم این نشست و بخشنامه بودجه سال 96 گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استانی از هم اکنون پیگیر اعتبارات پروژه‌های ملی و ملی استانی شده باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار