در نشست پیشگیری از وقوع جرم درلنده مطرح شد:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده : هر کسی در هر پست و مقامی که باشد در صورتی که بخواهد مجلس عزای امام حسین(ع) را برهم بزند با قاطعیت هرچه تمام تر برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۱۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ 10 October 2016
نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم با محوریت جلوگیری در از وقوع جرم درایام محرم درمحل دادگستری تشکیل شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس دادگستری لنده درنشست شورای پیشگیری از وقوع جرم گفت :فلسفه قیام عاشورای امام حسین برمحوربت فریضه شرعی امربه معروف و نهی از منکر بود و امروزه دردین مبین اسلام این مهم همچنان درراستای تعالی مذهب تشیع از مهمترین امورات است.
رئیس دستگاه قضای لنده افزود:امام حسین ع برای مبارزه بامنکرات ونهادینه کردن امربه معروف ونهی از منکر در جامعه اسلامی به شهادت رسید و امروزه یقینا دستگاه قضا اجازه نخواهد داد امری که امام ویارانش برای نهادینه کردن آن میان جامعه اسلامی به شهادت رسیدن فراموش شود.و با هرعمل منکری که باعث برهم زدن وخلل وارد کردن به مراسم عزادری شود برخورد قاطع صورت میگیرد.
حمزه بازیار رئیس دادگستری لنده از دستگاه ها خواست همگان تمام تلاش خود را بکار برند تا شب وروزهای باقی مانده از عزادا ی سروروسالارشهیدان به بهترین نحوممکن برگزارشود . ایشان دراین راستا از دستگاه های خدمات رسان به صورت ویژه خواست از امروز مسیر منتهی به گردهمایی هیأت های روز عاشورا کنترل گردد.
 برخورد قاطع دستگاه قضایی با بر هم زنندگان مجلس عزای حسینی
عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده نیزدر نشست پیگیری از وقوع جرم با اشاره به پیشینه درخشان مردم لنده لنده گفت :شهرستان لنده یکی از شهرستان هایی دارای پیشنه قوی در مباحث فرهنگی و مذهبی است که تعداد زیاد هیئت های عزاداری و فرهنگ غنی آن گواه این مسئله است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: اعتقادات و باورهای مذهبی به عنوان خطوط قرمز ما است که هر شخص یا جریانی بخواهد نسبت به آنان بی حرمتی کند با آنان برخورد خواهیم کرد.

وی تاکیدکرد: هر کسی در هر پست و مقامی که باشد در صورتی که بخواهد مجلس عزای امام حسین(ع) را برهم بزند با قاطعیت هرچه تمام تر برخورد خواهیم کرد.
 برخورد قاطع دستگاه قضایی با بر هم زنندگان مجلس عزای حسینی
سعادتیان تاکیدکرد: ما هستیم که باید در برپایی هرچه با شکوه تر شور وشعور حسینی در جامعه باید تلاش کنیم و این تلاش میسر نخواهد شد مگر با قانون مداری و تمکین از قانون.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در این ماه علاوه بر شناخت ابعاد شخصیتی و مکتب پر روهرو امام حسین(ع) بتوانیم با بصیرت افزایی خود ازسربازان واقعی امام و رهبری باشیم.
برخورد قاطع دستگاه قضایی با بر هم زنندگان مجلس عزای حسینی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار