فرماندار قصرشیرین گفت: نسل جوان امروز در مقابل شبهه هایی قرار گرفته است و یک روحانی وظیفه دارد با سلاح شناخت و دانش به مقابله با این گونه شبهه ها برود.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فرامرز اکبری روز دوشنبه در گردهمایی روحانیان و مبلغان مذهبی که به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر امام جمعه قصرشیرین برگزار شد، افزود: دفاع از اصل دین و مذهب تشییع مهم ترین رسالت یک روحانی است.
وی بیان کرد: شهید مطهری یک ظرفیت بزرگ برای جهان اسلام بود و همواره در مقابل دشمنان با شناخت موشکافانه به شبهه های آن ها پاسخ می داد.
وی اظهار کرد: مطالعه و دانش کافی همراه با کار و تلاش باعث می شود ظرفیت های مذهب تشییع بیشتر شناخته شود و این وظیفه ای خطیر برای روحانیان است.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که علمای ما در گذشته با حداقل امکانات، کتاب ها و رساله هایی به رشته تحریر درآوردند که منبعی مهم برای تدریس در مراکز دینی است.
اکبری ادامه داد: باید در مدارس، مساجد و روستاها، روحانیان بتوانند مسایل را پخته تر و علمی تر برای نسل جوان کشور بیان کنند.
امام جمعه قصرشیرین نیز در سخنانی گفت: 64 روحانی و مبلغ دینی اعزامی از قم در ایام محرم، کار سخنرانی و تبلیغ امور دینی در این شهرستان را بر عهده دارند.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: این افراد علاوه بر حضور در هیات ها، مساجد، تکایا و حسینیه ها برای بیان عظمت واقعه عاشورا، آموزش های روخوانی، حفظ و قرائت قرآن را نیز به مردم انجام می دهند.
وی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی به تاسی از واقعه بزرگ عاشورا و با ثمره خون هزاران شهید به بار نشست و از این رو وظیفه داریم در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم.
قصرشیرین با 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی دو مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار