با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
مدیرکل جدید هواشناسی مازندران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان هواشناسی کشور منصوب و معارفه شد.
کد خبر: ۳۰۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 10 October 2016
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هواشناسی مازندران صبح امروز با حضور داوود پرهیزگار معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور، معاون عمرانی استاندار گلستان، اعضای شورای حمل و نقل استان و مسئولان استانی صبح امروز در محل اداره کل هواشناسی مازندران برگزار شد.
 
علی نبییان در این مراسم با اشاره به جمعیت 3.2 میلیونی مازندران اظهار داشت: مردم استان میزبان همه مردم کشور بوده که بخش اعظمی از آنان زائران امام هشتم هستند.
 
وی افزود: مازندران متعلق صرف به مازندرانی نبوده و مردم این استان به عنوان میزبان خدمات خود را به مردم ایران اسلامی ارائه می‌دهند.
 
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه هواشناسی می‌تواند با اطلاع رسانی به موقع، خدمت‌رسانی مناسبی را ارائه دهد، تصریح کرد: کار در هواشناسی مازندران تعطیلی ندارد و در همه ایام خدمت‌رسانی وجود داشته است.
 
نبییان با بیان اینکه اطلاعات هواشناسی در حوزه دریایی می‌تواند برای توسعه استان در حوزه‌های مختلف موثر باشد، افزود: امکانات سازمان هواشناسی در مازندران بروزتر شود.
 
نوربخش داداشی مدیرکل سابق هواشناسی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به نقش اثرگذار اصحاب رسانه استان در آگاهی بخشی اخبار هواشناسی افزود: حس همدلی و همکاری رویکرد هواشناسی مازندران بوده و کار تیمی در این سازمان مطلوب بوده است.
 
وی افزود: هواشناسی مازندران در تمام شاخص‌های سازمانی رتبه نخست تا سوم را کسب کرده و در حوزه آموزش نیروهای تخصصی با جدیت پیگیری شده است.
 
مدیرکل سابق هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه شاخص آموزش اداره‌کل در سه سال اخیر مطلوب بوده است، تصریح کرد: در حوزه پیش بینی جوی توانستیم اطلاعات و پیش‌بینی‌های مورد نظر را با خطا کم ارائه دادند.
 
داداشی با بیان اینکه هواشناسی کاربردی کشاورزی در مازندران توسعه متوازن یافته است، افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی توانستیم نقش آفرینی موثر داشته و در بخش تهک دریایی و جاده‌ای توانسته موثر باشیم.
 
در این مراسم با قدردانی از خدمات نوربخش داداشی در دوران مسئولیت چهار ساله، محمد رضا رضوی به سمت مدیرکل جدید هواشناسی مازندران منصوب و معارفه شد.
 
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار