بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به ارائه خبرهایی در حوزه های مختلف می پردازد. در این بسته خبری به برخی خبرهای استان از جمله:«99درصد مردم یاسوج از خودروی شخصی استفاده می کنند»،« فرمانده سپاه به میهمانان ویژه آخرین روز کنگره ملی شهدا افزوده شد» و ..پرداخته می شود
کد خبر: ۳۰۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 05 October 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.
رصد‌خانه «تابناک کهگیلویه وبویراحمد،»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.
در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
راهکارفرماندار کهگیلویه برای افزایش مشارکت در سرشماری اینترنتی
 فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری گفت: این شهرستان در خود تکمیلی سرشماری تاکنون رتبه آخر در استان را داشته است.این درحالی است که  در این شهرستان نسبت به سایر نقاط استان کلاس‌های توجیهی و آموزشی بیشتری برگزار شده اما در ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری با 4/5 درصد در رده هشتم استان قرار دارد.
فرماندار با ارائه راهکارهایی برای افزایش مشارکت درکهگیلویه افزود: از امروز ادارات و نهادها ملزم به انجام اقدامات برای بالا بردن درصد ثبت نام سرشماری هستند.
پوزش اختصاص اتاق ثبت‌نام سرشماری با تجهیزات در هر اداره را از راهکارهای خود برای افزایش آمار این شهرستان عنوان و تصریح کرد: همه مدیران باید ضمن دعوت مجموعه اداری به ثبت نام در سرشماری کد آماری را برای فرمانداری ارسال کنند.
وی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان نیز باید با تأمین کامپیوتر و اینترنت بهورزان را ملزم به ثبت نام روستائیان به طور رایگان کند هم‌چنین آموزش و پرورش مجموعه خود را ملزم به انجام این کار در مدارس نماید.
عدل هاشمی لاریجانی را به دهدشت می برد
 دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پس از سخنرانی در کنگره ۱۸۸۰شهیدکهگیلویه وبویراحمد به همراه نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ در شورای اداری کهگیلویه حضور می‌یابد و مشکلات این شهرستان را از نزدیک بررسی و در جریان آن‌ها قرار می گیرد.
گفته شده است که علی رغم اینکه دکتر لاریجانی برنامه‌ای برای دیدار از شهرستان‌های استان نداشته است اما رایزنی خوب نماینده کهگیلویه بزرگ باعث شد تا رئیس مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در شورای اداری کهگیلویه شرکت کند.
قرار است مشکلات مربوط به هر چهار شهرستان کهگیلویه، بهمیی، لنده و چرام بررسی و دکتر لاریجانی در جریان تمامی مشکلات و نارسایی‌های این حوزه انتخابی قرار گیرد.
فرماندار کهگیلویه هم در شورای اداری ضمن اعلام این خبر در این باره گفت: جلسه شورای اداری شهرستان، فردا پنجشنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار خواهد شد.
 علی پوزش اظهار داشت: این جلسه از ساعت سه بعد از ظهر در سالن دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
وی حضور همه نهادهای اجرایی در جلسه شورای اداری را ضروری دانست.
99درصد مردم یاسوج از خودروی شخصی استفاده می کنند
رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه روان سازی ترافیک شهر یاسوج نیازمند تقویت فرهنگ استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی است، گفت: 99 درصد مردم یاسوج با خودروهای شخصی تردد می کنند.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کم عرض بودن خیابان ها، نبود پل های عابر گذر و بی توجهی به مردم به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی بر مشکلات ترافیکی شهر یاسوج افزوده است.
وی نبود زیرگذر در برخی معابر پررفت وآمد را یکی از مشکلات اساسی ترافیک یاسوج دانست و افزود: باید برای حل مشکلات ترافیکی و توسعه زیرساخت های شهر یاسوج ازجمله تکمیل پل های در دست اقدام و ساخت زیرگذر در برخی مناطق این شهر برنامه ریزی اساسی شود.
 فرمانده سپاه به میهمانان ویژه آخرین روز کنگره ملی شهدا افزوده شد
 سرهنگ سید صداقت رضایی  با بیان اینکه فردا 15 مهرماه آیین اختتامیه کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، اظهار داشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مهمان ویژه آخرین روز این کنگره هستند.
مسئول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به تسنیم گفت: کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه وبویراحمد از 11 مهرماه آغاز و تا 15 مهرماه امسال با حضور مهمانان کشوری، فرماندهان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.
 
تغییر بنر ورودی شهر لیکک
بنر ورودی شهر لیکک با مضمون خیرمقدم به مهمانان جهت ورود به شهرستان شهید پرور بهمئی، در ورودی این شهر نصب شد.
لازم به ذکر است که قبل از نصب این بنر، نوشته ای با مضمون باستانی راجع به الیمائی ها در این تابلو نقش بسته بود که به خاطر وجود 126شهید والامقام در شهرستان و  نظر مسئولان شهرستان، برازنده ترین نام ها بر شهرستان "شهرستان شهید پروربهمئی" انتخاب شد.
این بنر توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نصب شده است.پایگاه خبری آوای ماغر این مطلب را منتشر کرده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار