کد خبر: ۳۰۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 05 October 2016
مسؤول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا با حضور سردار نقدی کار فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» در یاسوج کلید می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید صداقت رضایی امشب در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان اظهار کرد: فردا روز چهارم کنگره با عنوان اجلاسیه شهدای زن استان با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود.

مسؤول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در روز چهارم کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان برنامه‌های متفاوتی برگزار می شود، گفت: فیلم سینمایی سرباز خانه خانم‌ها به کارگردانی محسن کیانی با موضوع نقش زنان در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نحوه خدمت زنان به میهن اسلامی در چهارمین روز کنگره که روز شهدای زن نام‌گذاری شده است با حضور سردار نقدی و سردار بوعلی و سایر مسئولان کلید زده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مجری طرح این فیلم روابط عمومی سپاه است، گفت: با توجه به اینکه تاکنون فیلمی با موضوع نقش زنان در پاسداری از انقلاب و نحوه خدمت زنان به کشور تولید نشده است لذا این فیلم به نوبه خود منحصر به فرد است و بی‌شک از استقبال بسیار خوبی برخوردار خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که تمام عوامل و بازیگران این فیلم از بسیجیان استان انتخاب شود.

محسن کیانی‌پور در ادامه هم با اشاره با اهداف تولید این فیلم تصریح کرد: قطعا با تولید این فیلم شاهد یک اثر به‌یادماندنی و پرمخاطب در عرصه هنر خواهیم بود.

این کارگردان مطرح کهگیلویه و بویراحمدی تصریح کرد: در این فیلم بیش از 150 بازیگر خانم و آقا ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش فارس محسن کیانی نویسنده تهیه کننده و کارگردان مستند طرح ب به سفارش صدا و سیمای یاسوج، نویسنده و کارگردان مستند ده قسمتی پارازیت به سفارش نیروی انتظامی، کارگردان فیلم داستانی سرنوشت، نویسنده و کارگردان مستند دانای دنا، زندگینامه استاد حسین پناهی، نویسنده و کارگردان مستند ارس، کارگردان فیلم داستانی بی‌گناه، نویسنده و کارگردان مستند برمدار خاطره، مدرس مستندسازی نیروی انتظامی، نویسنده دو کتاب رویای بازیگری شامل اصول و تکنیک‌های بازیگری تئاتر. رادیو . سینما و کتاب اصول کارگردانی سینما، تهیه کننده برنامه خاله شادونه در کارنامه کاری خود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار