کد خبر: ۳۰۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 03 October 2016
تابناک / فرمانده انتظامی گیلان گفت: زیرساخت‌های کلان شهر رشت تناسبی با جمعیت و ظرفیت پذیرش میلیون‌ها گردشگر در سال ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری امشب در صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تثبیت و حفظ امنیت اثرگذار است اظهار داشت: منتخبین شورا به‌عنوان امین مردم باید در جهت حفظ حقوق شهروندی تلاش کنند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های کلان شهر رشت تناسبی با جمعیت و ظرفیت پذیرش میلیون‌ها گردشگر در سال ندارد تصریح کرد: وضعیت نامناسب استان نتیجه میراث‌داری کم کاری‌های گذشته است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه مناعت طبع مردم گیلان موجب جفا بر این مردم نازنین شده است تصریح کرد: پلیس به‌عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم به‌دلیل پیچیدگی وضعیت استان شرمنده مردم استان است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر شناخت اولویت‌ها و توجه به مشکلات مردم در استان خاطرنشان کرد: باید در راستای کاهش نارضایتی‌های ناشی از مشکلات در استان اقدامات گسترده‌ای انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار گیلان در برابر مشکلات و کاستی‌ها صبر و تحمل پیشه می‌کنند بیان کرد: کمبودهای گسترده‌ای در بخش نیروی انتظامی استان احساس می‌شود که باید برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم مدنظر قرار گیرد.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه میزان نارضایتی‌های گزارش شده به پلیس در استان زیاد است افزود: شورای اسلامی شهر رشت و شورای ترافیک استان باید اقدامات سنجیده‌ای را در استان اجرا کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر توجه به کرامت مردم استان تصریح کرد: فضاهای مختلف استان متناسب با گردشگران، میهمانان و مردم شهر نیست و توجه به آن باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه ورود گردشگران به استان وضعیت ترافیکی استان را تحت الشعاع قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: با ورود گردشگران و میهمانان به استان، ترافیک و درگیری و نزاع در استان افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به کاهش آستانه تحمل مردم در سال‌های اخیر بیان کرد: کاهش آستانه تحمل مردم ناشی از وجود مشکلات و کاستی‌ها است.

وی فراوانی جرم در گیلان را در حوزه راهور عنوان کرد و با تاکید بر اینکه جرایم راهنمایی و رانندگی در گیلان 23 درصد است تصریح کرد: نمی‌توان از وضعیت نابسامان جاده‌ها و خیابان‌های استان چشم‌پوشی کرد.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه وقع جرایم مختلف در استان مورد بررسی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: تحقیقات حاکی از آن است که بسیاری از دلایل وقوع جرم در استان به‌دلیل حجم زیاد مسافر و  ورود افراد از دیگر استان‌ها به گیلان است.

وی با اشاره به قشر جوان، توجه به ادبیات ارشادی در برابر جوانان را یک ضرورت دانست و افزود: با افزایش سالن‌ها و مکان‌های ورزشی و تفریحی باید اوقات فراغت جوانان را مدنظر قرار دهیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر در استان تصریح کرد: اقدامات گسترده‌ای از سوی شهرداری در این حوزه انجام گرفته است.

سردار میرحیدری با تاکید بر حل مشکلات تاکسی‌داران در شهر رشت خاطرنشان کرد: قبل از اینکه درد رانندگان تاکسی در رشت از سوی دشمنان بزرگنمایی شود باید به آن رسیدگی کرد.

وی با اشاره به وضعیت نابسامانه بوستان‌ها در استان گیلان افزود: ایجاد "پلیس بوستان" در بوستان‌های سراسر استان باید به‌عنوان یک طرح مدنظر قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه در گیلان بالغ بر 3 هزار و 317 نفر برای مشاوره به مراکز نیروی انتظامی مراجعه کرده‌اند گفت: میزان جرم در شهر رشت از 68 درصد به 48 درصد کاهش یافته است.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: حاشیه نشینی در رشت نیازمند توجه ویژه است و در صورت ادامه شرایط نابسامان حاشیه نشینی، وضعیت نگران کننده‌ای را در استان ایجاد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار