رسانه ها بر این دستگاه فرهنگی حساس شده اند و احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتقادات تندتری از مدیریت این آموزش و پرورش خصوصا در حوزه ی معاونت آموزشی خواهیم بود.
کد خبر: ۳۰۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 30 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در آستانه بازگشایی مدارس ، در نشستی مطبوعاتی ، سید علی اکبر هاشمی ،در پاسخ به سئوالی مبنی بر وجود شائبه های سیاسی کاری در آموزش و پرورش بویراحمد ، اعلام کرد که در انجام کارها و همچنین سازماندهی نیروها، قانونمند عمل کرده ایم و هر کس مصداقی برای انجام کاری غیرقانونی سراغ دارد ، بیان کند من برای پیگیری موضوع در خدمتتان هستم.(اینجا)
عجائب مدیریتی در آموزش و پرورش بویراحمد/آیا هاشمی به وعده خود عمل می کند؟ + سند 
هر چند برخی موارد اعتراضی در این خصوص وجود دارد که به زودی این موارد بررسی و پاسخ مسئولان آموزش و پرورش بویراحمد، در صورت جوابگو بودن آن ها منتشر خواهد شد اما در یکی از موارد که سایت های خبری به آن پرداخته اند و مخالف با گفته های هاشمی می باشد، موضوع اجبار یکی از فرهنگیان به تدریس در پایه ی غیر تخصصی است.
بر اساس این گزارش،مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد طی اقدامی عجیب یکی از معلمین مقطع دبیرستان با مدرک تحصیلی گروه معارف در یاسوج را مجبور به تدریس دروس اقتصاد۲، روانشناسی، آمادگی دفاعی و فلسفه کردند.
براساس این گزارش اعتراض معلم مربوطه به مسئولین آموزش و پرورش با برخورد نامناسب این مسئولین مواجه شده است و حکم این معلم بدون هیچ تغییری به وی ابلاغ شده است.
 عجائب مدیریتی در آموزش و پرورش بویراحمد/آیا هاشمی به وعده خود عمل می کند؟ + سند
با توجه به حساسیت کار آموزش و پرورش و لزوم توجه به مباحث رسانه ای ، با خبرهای منشر شده که در این چند مدت از آموزش و پرورش بویراحمد رخ داده است به نظر می رسد مسئولین فرهنگی این شهرستان ، لازم است توجه بیشتری به کارهای خود داشته باشند چرا که رسانه ها بر این دستگاه فرهنگی حساس شده اند و احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتقادات تندتری از مدیریت این آموزش و پرورش خصوصا در حوزه ی معاونت آموزشی خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
این مطلب جدیدی نیست.کسانی که درآموزش وپرورش حضوردارندمیدانندسالهاست که این موضوع به دلیل کمبودنیرودرآموزش وپروش وجوددارد.اصلا موضوع جدیدی نیست که قابل مانورباشد.قطعااشخاصی که چنین ابلاغهایی رابوق میکننداهدافی دارندکه به آن نرسیدند.
عازف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
سلام هرکسی میگوید نه خیر در آمورش وپرورش از این خبرها نیست تشریف بیاورند بندر ماهشهر و از نزدیک اینجا ببینند که معلم زبان انگلیسی در حال درس دادن معارف و آمادگی دفاعفی و دقیقا عکس آن نیز در مدرسه ای دیگر در حال انجام است و مدیر و معاون مدرسه ای دیگر علاوه بر شغل سازمانی خود دو کتاب دیگر را هم تدریس میکنند و آین موارد در مقاطع نهم ودهم در حال انجام است . اهدافی درکار نیست. مسولین محترم آموزش وپرورش و تصمیم گیرندگان نظام آموزش کشور بیدار شوید دانش آموزان دارند بیسواد بار می آیند و شما در آینده جواب گو باید باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار