در حاشیه زنگ مهر آبیک صورت گرفت
مسؤولان قضایی و اجرایی شهرستان آبیک در حاشیه زنگ مهر بر پرداخت قبوض برق و گاز هنرستان دخترانه عاطفه این شهرستان قول مساعد دادند.
کد خبر: ۳۰۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، زنگ مهر و مقاومت و سرشماری نفوس و مسکن صبح امروز با حضور مسؤولان اجرایی، قضایی و شهری شهرستان آبیک، خانواده‌های معزز شهدا و پیشکسوتان فرهنگی این شهرستان در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه عاطفه شهر آبیک برگزار شد.

فرماندار آبیک در جمع مسؤولان شهرستان آبیک و متولیان تعلیم و تربیت هنرستان دخترانه عاطفه در دفتر این هنرستان اظهار داشت: حضور مسؤولان اجرایی و قضایی و خانواده‌های معظم شهدا در مراسم زنگ مهر و مقاومت، سرشماری نفوس و مسکن بیانگر اهمیت تعلیم و تربیت است.

علی رحمانی افزود: معلمی شغل انبیا بوده و رسالت معلمان از هر شغل دیگری سنگین‌تر و خطیرتر است.

وی ادامه داد: گرچه با مشکلات و مسائل مختلفی در کشور مواجه هستیم اما با سرشماری نفوس و مسکن می‌توانیم در برنامه‌ریزی بودجه‌ای کشور تصمیمات مناسبی را اخذ کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: با سه‌ساله شدن هنرستان‌ها دانش‌آموزان برای تحصیل در مقطع کارشناسی به طور مستقیم راحت‌تر می‌توانند اقدام کنند.

مهرداد یحیایی افزود: دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند و برای تعلیم و تربیت علاوه بر معلمان والدین هم باید نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند.

وی ادامه داد: در پروژه مهر امسال 6 کارگروه تشکیل شده بود که کارگروه پیشکسوتان فرهنگی، توانست مسؤولان آموزش و پرورش را در اجرای بهتر این پروژه یاری رساند.

در این دیدار، مدیر هنرستان دخترانه عاطفه به بدهی برق و گاز این هنرستان و عدم توانایی مدرسه در پرداخت آن اشاره و از مسؤولان درخواست مساعدت برای رفع این مشکل کرد.

به گزارش فارس، سید مرسل موسوی عضو شورای شهر آبیک بر پرداخت 10 میلیون ریال و محمد محمدی مدیر شرکت برق هم قول پرداخت 3 میلیون ریال بدهی برق این هنرستان قول مساعد دادند.

همچنین سید آیت‌الله بنی‌هاشمی رئیس دادگستری شهرستان آبیک بر پرداخت 10 میلیون ریال، علی رحمانی فرماندار آبیک 10 میلیون ریال، موسی محمدی رئیس شورای شهر آبیک 10 میلیون ریال و مهرداد یحیایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک هم 10 میلیون ریال برای پرداخت بدهی قبض گاز هنرستان عاطفه به میزان 40 میلیون ریال قول مساعدت دادند.

گفتنی است، قبض گاز هنرستان دخترانه عاطفه شهر آبیک به مدت سه سال و قبض برق آن به مدت یک سال بود به دلیل عدم سرانه مناسب و بودجه لازم، پرداخت نشده بود که با حضور مسؤولان در زنگ مهر و مقاومت و سرشماری نفوس و مسکن این هنرستان مشکل مهم این هنرستان رفع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار