فرماندار آبیک:
فرماندار شهرستان آبیک گفت: دانش‌آموزان با جهاد علمی ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و در مسیر دانشمندان اسلامی و ایرانی حرکت کنند.
کد خبر: ۳۰۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی صبح امروز در مراسم زنگ مهر و مقاومت، سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آبیک که در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه عاطفه برگزار شد، اظهار داشت: 36 سال پیش در چنین روزهایی دانش‌آموزان به مدرسه می‌رفتند اما پدران و برادران این سرزمین برای دفاع از نظام و ایجاد امنیت و آرامش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در میان گلوله توپ و تانک بودند.

وی دانش‌آموزان را آینده‌سازان نظام و ایفای نقش آنها به نحو احسن در عرصه تعلیم و تربیت را ضروری دانست و  افزود: دانش‌آموزان با درس خواندن، پاسخ محبت‌های پدر و مادر و نظام را جبران کنند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: در جهان به غیر از رژیم صهوینیستی که نامشروع است و آن را به رسمیت نمی‌شناسیم با هیچ کشوری دشمنی نداریم به شرطی که دیگر کشورها حق و حقوق نظام را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید با جهاد علمی  ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و در مسیر دانشمندان اسلامی و ایرانی گذشته و حال حرکت کنند.

این مسؤول بیان کرد: بهره هوشی دانش‌آموزان کشور سبب شده که در عرصه‌ها و نقاط مختلف جهان بدرخشند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: دانش‌آموزان باید در مدرسه خوب درس بخوانند تا زحمات پدر و مادر آنها هدر نرود، چراکه اگر درس نخوانند، حرام است که در مدرسه بمانند.

رحمانی ادامه داد: تمام امید مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور است که در رفع مشکلات و موانع آموزش و پرورش و دانش‌آموزان شهرستان آبیک بودجه‌های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام پوزه دشمنان را به خاک مالیدند، دانش‌آموزان هم باید با درس خواندن پوزه دشمنان نظام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک بمالند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امروز در دنیا، خاورمیانه و آسیا در تمام زمینه‌ها به عنوان قدرت برتر شناخته شده هستیم.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترنتی از امروز تا 24 مهر و به صورت حضوری از 25 مهر تا 25 آبان ماه اذعان کرد: مردم باید بدانند که برنامه‌ریزی، اخذ تصمیمات و بودجه‌ریزی کشور بر اساس آمار و ارقام است که می‌طلبد در سرشماری نفوس و مسکن همکاری لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار