مدیر آموزش و پرورش آبیک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: ائمه اطهار(ع) پشتیبان و الگوهای آحاد جامعه هستند که برای رسیدن به اهداف بزرگ تربیت اسلامی باید از این الگوها تأسی گرفت.
کد خبر: ۳۰۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مهرداد یحیایی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت شهرستان آبیک که در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه عاطفه برگزار شد، اظهار داشت: تقارن بازگشایی مدارس و حضور سنگربانان علم و دانش با هفته دفاع مقدس و جهادگران دین و کشور را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: راهبرد اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری اجرای متوازن سند تحول بنیادین با رویکرد ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: با هماهنگی با معاونت‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی بسترهای لازم را برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تأکید است، فراهم می‌کنیم.

یحیی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری کتاب‌های جدیدی تدوین شده که می‌توان به کتاب‌های انسان و سلامت، کارآفرینی و کارگاه تولید، تفکر و سواد رسانه‌ای و انسان و طبیعت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سه‌ساله شدن هنرستان و استقرار پایه دهم، مراسم زنگ مهر و مقاومت در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه عاطفه برگزار شده است.

این مسؤول بیان کرد: توسعه متوازن آموزشی و توسعه مشارکت از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: بیش از 15 هزار دانش‌آموز در 122 مدرسه  مشغول به تحصیل می‌شوند که یک هزار و 102 فرهنگی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را بر عهده دارد.

یحیایی ادامه داد: تلاش آموزش و پرورش بر این است که دانش‌آموزان را به حیات طیبه و قرب الهی برساند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که مسؤولان، معلمان و اولیا پشتیبان آنها هستند که می‌طلبد دانش‌آموز قدر سرمایه علم و دانش و آگاهی دانسته و برای آن تلاش کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ائمه اطهار (ع) بهترین پشتیبان و الگوهای آحاد جامعه هستند که برای رسیدن به اهداف بزرگ تربیت اسلامی باید از این الگوها تأسی گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: سال گذشته زیارت خاصه امام رضا (ع) قرائت می‌شد که امسال صلوات خاصه امام جواد (ع) در مدارس این شهرستان طنین‌انداز می‌شود.

یحیایی افزود: دانش‌آموزان در دنیای سخت، پیچیده و زیبای امروز باید همت کرده و با پشتیبانی معلمان و اولیای خود توانمند شده تا آسیب نبینند و به هدف بزرگ تربیتی دست یابند.

وی با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن از امروز تا 24 مهر ماه به صورت اینترنتی ادامه داد: از دانش‌آموزان درخواست می‌شود علاوه بر کمک به والدین خود در سرشماری نفوس و مسکن اینترنتی با مأموران سرشماری از 25 مهر تا 25 آبان مساعدت لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار