مدير كل آموزش و پرورش استان لرستان خبرداد:
مدير كل آموزش و پرورش استان لرستان در آستانه بهار تعلیم ، با تبريك فرا رسیدن سال تحصيلي جديد و گراميداشت ياد و خاطره حماسه سازان 8سال دفاع مقدس به ویژه 907شهید دانش آموز و 187شهید فرهنگی استان لرستان از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در روز شنبه سوم مهر ماه در مدارس سراسر استان خبرداد.
کد خبر: ۲۹۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 18 September 2016

به گزارش تابناک لرستان ، گودرز کریمی فر به فعالیت های صورت گرفته در شورای پروژه مهر این اداره کل اشاره کرد و گفت : کمیته های پنج گانه ساماندهی نیروی انسانی ، تعمیرو تجهیز ، توجیه و تبلیغ ؛ تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی از چندین ماه قبل با تلاش و جدیت تلاش کرده اند تا مدارس در آستانه مهر با نشاط و شادابی آمادگی لازم را برای استقبال مطلوب و شایسته از فرهنگیان و دانش آموزان داشته باشند .  

وی در ادامه به بهسازی و مناسب  سازی فضاهای آموزشی اشاره کردوافزود: مراسم نمادين بازگشايي مدارس  در روز شنبه سوم مهر ماه  با حضور نماینده معزز ولی فقیه ددر استان لرستان ، استاندار فرهیخته لرستان ؛مدیران ارشد ، خانواده هاي معزز شاهد و ايثارگر، فرهنگیان و دانش آموزان  راس ساعت هفت و نیم صبح در يكي از هنرستان های شهر خرم آباد  برگزار و با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت  سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد .

 

 

کریمی فر  در بخش دیگری از سخنان خود  به نقش ارزنده  دانش آموزان و فرهنگيان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت در کنار برنامه های نمادین بازگشایی مدارس نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز بر پا می شود.

وی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس  به غبار رویی گلزار مطهر شهدای فرهنگی و دانش آموز نیز اشاره کردو گفت : در این برنامه ضمن دعوت از خانواده های معظم شهدای فرهنگی و دانش آموز از جانبازان ، ایثارگان و آزادگان فرهنگی هم تجلیل به عمل خواهد آمد .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به حضور 32هزار دانش آموز پایه اولی  در سال تحصیلی جدید هم اشاره کرد و افزود : : جشن شكوفه ها  و جوانه ها هم روز چهار شنبه 31 شهريور ماه  در مدارس  دوره ابتدايي  و دوره اول متوسطه با شرکت دانش آموزان پایه های  اول و هفتم برگزار خواهد شد .

کریمی فر در پایان سخنان خود به شعار دستگاه تعلیم و تربیت لرستان اشاره کرد و افزود : با شعار ((آموزش و پرورش بالنده ،با برنامه محوری ، پژوهش مداری و اخلاق گرایی )) تلاش می شود با سرلوحه قرار دادن اهداف سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید مسیر اعتلای علمی و فرهنگی دانش آموزان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته ادامه پیدا کند .

منبع: تابناک
برچسب ها: زنگ مهر ، دفاع مقدس ، مدارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار