تابناک کهگیلویه و بویراحمد
یکی از پروژه های مهم در منطقه طسوج ، موضوع آسفالت جاده دسترسی به این منطقه است که هاشمی پور به شدت در پی به سرانجام رسیدن این پروژه است.
کد خبر: ۲۹۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶ 10 September 2016
نماینده کهگیلویه بزرگ از جاده طسوج، مناطق گردشگری چال بایار و کوه ساورز بازدید کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،عدل هاشمی پور به اتفاق مدیران راه وشهرسازی، امورعشایری، منابع طبیعی و بنیادمسکن کهگیلویه از پروژه ی احداث جاده ی طسوج بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه قرارگرفتند.

در ادامه مسیر بازدید از مسیر عشایری و صعب العبور از منطقه ی کوه ساورز و مناطق معروف و توریستی چال بایار صورت گرفت و از نزدیک با عشایر و کشاورزان دیدار و مشکلات و نیازمندی های آنان را مورد بررسی قرار داده شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ دراین دیدار صمیمانه ضمن تشکر از استقبال و ابراز محبت اهالی در جهت رفع مشکلات مربوط به عشایر منطقه از قبیل تآمین آب آشامیدنی وساخت سرویس های بهداشتی و همچنین جاده ی دسترسی ونهایتا”احداث مخازن ذخیره ی آب وکانال های کشاورزی گفتگو و تبادل نظرکردند.
 
عدل هاشمی در بایار و ساورز/پیش بینی آسفالت بخشی از جاده طسوج تا قبل از فصل بارش 
وی اظهار داشت: در آینده نزدیک نسبت به حل مشکلات موجود با همکاری اداره ی امور عشایر و جهاد کشاورزی چاره اندیشی، مشکلات و نیازهای عشایر را برطرف خواهند کرد.

در این دیدار اجتهادی مدیر امور عشایر هم قول داد که با پیگیری و مساعدت مهندس هاشمی پور و مدیرکل امور عشایر استان بخش زیادی از خواسته ها و مشکلات عشایر منطقه ی ساورز را در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع نماید.
یکی از پروژه های مهم در منطقه طسوج ، موضوع آسفالت جاده دسترسی به این منطقه است که هاشمی پور به شدت در پی به سرانجام رسیدن این پروژه است.
در خصوص جاده طسوج نیز ۵کیلومتر اول از ۱۲کیلومتر که مورد قرارداد بنیاد مسکن بود زیر سازی پیشرفت خوبی داشت و این پروژه در دست اجراست که به گفته مدیر بنیاد مسکن کهگیلویه پیش بینی می شود تا قبل از شروع فصل بارندگی آسفالت آن اجرائی شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
درود بر سردار سازندگی حامی مردم محروم
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
مه دوباره ایخه افتتاحش کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار