بهترین راه‌حل مشکل ازدواج تمسک جستن به مفاهیم قرآن و اهل‌بیت(ع) است.
کد خبر: ۲۹۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 05 September 2016
رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: بهترین راه‌حل مشکل ازدواج تمسک جستن به مفاهیم قرآن و اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش ایسنا، اکبر اسدی به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در جمع مردم شهر مهاجران، به بیان اهمیت و ضرورت ازدواج پرداخت و اظهار کرد: آمار ارائه شده توسط مسئولان ذیربط از کاهش نرخ ازدواج و افزایش نرخ طلاق نگران‌کننده است بنابراین ضرورت دارد هم مسئولان و دستاندرکاران و هم خانواده‌ها نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان دهند و در جهت رفع موانع ازدواج و بسط و گسترش فرهنگ ازدواج و تشکیل خانواده تلاش مضاعف کنند در غیر این‌صورت جبران صدمات ناشی از این موضوع برای کشور و جامعه اسلامی ما دشوار و سخت خواهد بود.

وی افزود: جامعه‌ای که مبانی دینی و اعتقادی خود را از قرآن و اهل‌بیت(ع) دارند، بنابر تکلیف دینی خود باید بر اساس دستورات دینی عمل کرده و نسبت به تشکیل خانواده بر اساس معارف دینی عمل کنند چرا که بهترین راه حل مشکل ازدواج و تشکیل خانواده تمسک جستن به قرآن و اهل‌بیت(ع) است.

رئیس جهاددانشگاهی همدان عنوان کرد: خانواده کوچکترین واحد اجتماعی است و استحکام نهاد خانواده باعث ایجاد جامعه‌ای با ثبات و قوی خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود کشور و نظام اسلامی در جهت تحقق آرمان‌هایش هر چه قوی‌تر و مستحکم‌تر حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به پیچیده شدن جامعه و اقتضائات ناشی از آن لازم است جوانان با مهارت‌های زندگی برای تشکیل خانواده موفق آشنا شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار