نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در قالب برنامه‌های راهبردی مبانی اعتقادی و بینش سیاسی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ارتقاء می‌یابد.
کد خبر: ۲۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 28 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد مهدی مهدوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن بزرگداشت مقام شهید علامه طباطبایی اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب و دست‌آوردهای آن است و برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت شهید مطهری نیز با این هدف انجام می‌گیرد.

وی به برشماری ارزش‌های محوری و بنیادین سپاه اشاره کرد و افزود: مکتب محوری، ولایتمداری، ایمان، معنویت، بصیرت مبتنی به اسلام ناب محمدی، جهادی و انقلابی بودن، ایثار و از خودگذشتگی مبتنی بر اصول تعریف شده اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، عدالت‌محوری، مردمی بودن، ساده‌زیستی و تحول دائمی به تناسب نیاز انقلاب از جمله این ارزش‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دو وظیفه فرهنگی برای سپاه تعریف شده است تصریح کرد: یکی از این وظایف فعالیت‌های فرهنگی، عقیدتی، بینش سیاسی، پایبندی به اخلاق و احکام اسلامی کارکنان سپاه و خانواده آنها بوده و دیگری نیز فعالیت‌های فرهنگی و ارتقای مبانی فرهنگی و بینش سیاسی بسیجیان است.

مهدوی گفت: برای تامین سلامت فکری، سیاسی و اخلاقی کارکنان سپاه شهدا راهبردهایی تعریف شده است که ارتقاء مبانی اعتقادی و بینش سیاسی کارکنان از جمله آنهاست و از دیگر راهبردها نیز اقدامات پیش‌گیرانه و صیانتی از سپاه پاسداران انقلاب در قالب فریضه نهی از منکر و دیگری نیز تبلیغات است.

وی پرداختن به نماز در بدنه سپاه و بسیج و آحاد مردم را در قالب ستادهای منزلت نماز را از دیگر راهبردها خواند و افزود: دوره‌های تربیت و تعالی کارکنان در آذربایجان‌غربی، قم و مشهد با ارائه مباحث اعتقادی و اخلاقی و احکام و سیاسی برگزار شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا به دو فعالیت شاخص سپاه شهدا در سال گذشته اشاره و بیان کرد: برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی در مشهد و تربیت آموزشیار قرآن از جمله آنهاست و نیز طرحی با عنوان الحافظون ویژه آقایان و طرحی دیگر با عنوان حضرت معصومه ویژه بانوان از جمله برنامه‌های تبلیغاتی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار