معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود تحریم ها و رکود توانست چرخ های اقتصاد کشور را به گردش درآورد.
کد خبر: ۲۸۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 02 September 2016
محمدرضا سپهری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نیکشهر اظهار داشت: دولت یازدهم با دیپلماسی فعال توانسته روابط کشور را با جوامع بین المللی بهبود بخشد و شرایط سرمایه گذاری خوبی را ایجاد کند.
وی تصریح کرد: سه هدف عمده دولت تدبیر و امید «نجات اقتصاد کشور، ارتباط و تعامل با دنیا و احیای اخلاق» است.
وی با اشاره به اینکه عقب ماندگی در تولید ثروت و سرمایه گذاری و انباشت سرمایه در سیستان و بلوچستان ریشه تاریخی دارد خاطر نشان کرد: سوزندوزی، تراش سنگ های قیمتی و آینه دوزی از مهمترین صنایع دستی استان به شمار می آید که با تهیه طرح جامع و مشخص کردن فرصت ها، تهدیدها، نقاط قوت و ضعف و برگزاری کلاس های مشاوره و آموزشی، کالاهایی با کیفیت بالا و متناسب با نیاز جامعه و بازار تولید شود.
رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی و معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: با کمک فرماندار نیکشهر سند اشتغال این شهرستان با قابلیت اشتغالزایی برای مردم این منطقه تدوین می شود.
سپهری اظهار داشت: مراکز فنی و حرفه ای نیکشهر با توجه به رشته های مورد نیاز تجهیز و آموزش های کارآفرینی متناسب با مشاغل بومی این شهرستان احیا و توانمند سازی می شود.
وی همزیستی مذاهب و اقوام مختلف را در سیستان و بلوچستان نماد وحدت عنوان کرد و افزود: با همدلی، صمیمیت و مشارکت تمامی نهادها و ارائه تسهیلات، اقدامات اثر گذاری در اقتصاد استان صورت می گیرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاونان این وزارتخانه از روز چهارشنبه به مدت دو روز به شهرستانهای جنوبی سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
نیکشهر در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار