دستیار ویژه رئیس جمهور در پاسخ به تابناک
یونسی:اینکه دولت تا کنون خیلی آهسته حرکت کرده به خاطر عدم افزایش تورم هست و مهمترین برنامه دولت جهت برون رفت از رکود افزایش تولید هست بدون خلق پول.
کد خبر: ۲۷۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 17 August 2016
حجت الاسلام یونسی  دستیار ویژه رییس جمهور درامور اقوام واقلیت های دینی و مذهبی به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان چرام پس از حضور در شورای اداری این شهرستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سئوال خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به اینکه ذات کاهش تورم همراه با رکود هست دولت برای برون رفت از رکود چه برنامه هایی دارد؟
پاسخ،اینکه دولت تا کنون خیلی آهسته حرکت کرده به خاطر عدم افزایش تورم هست و مهمترین برنامه دولت جهت برون رفت از رکود افزایش تولید هست بدون خلق پول.
دولت از طریق تحریک تقاضا میخواهد تولید ملی را افزایش دهد آیا به نظر شما موفق خواهد بود؟
حتما موفق خواهد بود زیرا سود بانکها کاهش یافته و درجاهای اساسی سرمایه گذاری می کنند و هنگامی که پروژه ها به ثمر بنشینند مردم آثار آن را در زندگی شان میبینند.
حجت الاسلام یونسی در ادامه و در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص اینکه ،دولت برای زنده شدن لباس اقوام چه برنامه هایی دارد؟ گفت:وزارت ارشاد و سازمان میراث فرهنگی در برنامه هاشون به دنبال این هستند که آداب و فرهنگ وسنن محلی راحفظ و تقویت کنند و با انواع طرح هایی که در اختیار دارند و با ایجاد موارد و نمایشگاه ها و برنامه های مختلف تاکنون حفظ کردند و حفظ خواهند کرد.

با توجه به کمبود آب و مشکل آب که تهدیدی جدی برای اقوام هست و باعث بوجود آمدن درگیری های زیادی شده چه برنامه ای برای حل مشکل آب بین اقوام دارید؟
مسئله آب برای کشور و دولت حیاتی است ودولت دوبرنامه مهم دراین مورد دارد.
1-درست مصرف کردن آب و صرفه جویی در مصرف آب
2- ساخت سد وذخیره کردن آب.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار