وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با مذاکرات انجام‌شده تعدادی از تحریم‌های بانکی برداشته شده است و به مرور بقیه تحریم‌های بانک‌ها نیز برداشته می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 16 August 2016

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مجمود واعظی در جمع مردم شهرستان نمین در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای تیم وزارت خارجه ایران با 6 کشور دنیا بسیار خوب بوده و در این زمینه بسیاری از تحریم‌های بانکی کشور برداشته شده و به مرور تحریم بقیه بانک‌های نیز برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم هسته‌ای ایران در مذاکرات با 6 کشور دنیا به موفقیت قابل توجهی دست یافته است، گفت: در این زمینه بسیاری از تحریم‌ها از جمله تحریم بیمه برداشت شده و انتظار می‌رود تاثیرات این مذاکرات به وضوح در بخش‌های مختلف در کشور مشاهده شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: 12 قطعنامه شورای حکام علیه ایران لغو شده و این یک دستاورد بسیار بزرگ برای ملت ایران بوده و 6 قطعنامه نیز که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود با مذاکرات قوی تیم هسته‌ای ایران لغو شد.

واعظی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت یازدهم ایجاد اشتغال برای جوانان است، افزود: در این زمینه تمامی وزرای دولت در حوزه خود مامور شده‌اند که زیرساخت‌های اشتغال جوانان را فراهم کنند تا دغدغه اشتغال و ازدواج که مهمترین مشکل جوانان است برطرف شود.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم شرایط ازدواج و اشتغال جوانان را در کشور فراهم کنیم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شویم که نیاز است در این زمینه در استان‌ها نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود اقدامات اساسی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار