نایب رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت جدی است.
کد خبر: ۲۷۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 02 August 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اقدس نوربخش ظهر امروز در نشست فعالان حوزه زنان و خانواده که با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ضمن تبریک موفقیت شبنم بهشت بانوی فوتبالیست کهگیلویه‌و بویراحمدی عضو تیم شهرداری سیرجان گفت: انتخاب خانم بهشت به عنوان برترین بانوی فوتبالیست در فصل 94-95 لیگ فوتبال بانوان بیانگر استعداد و توانایی زنان ورزشکار استان است.

نائب رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر دعوت این فوتبالیست به اردوی تیم ملی حضور وی در لیگ برتر فوتبال استان دیگری در کسب موفقیت اخیر این ورزشکار تاثیرگذار بود و سبب مطرح شدن این بانوی ورزشکار و انتخاب او به عنوان برترین بازیکن فصل شد.

وی خواستار حمایت از ورزش بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و اظهار کرد: ورزش استان در بخش بانوان مورد حمایت قرار نمی‌گیرد و هیچ اسپانسری برای حمایت از تیم‌های ورزشی نداریم.

این مسؤول تصریح کرد: در صورت حمایت از ورزشکاران خانم استان سایر ورزشکاران می‌توانند خود را در مسابقات مختلف اثبات کنند که در همین رشته فوتبال به غیر از خانم بهشت، خانم‌ها علیزاده و ارزانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نوربخش اضافه کرد: بودجه و اعتبارات اداره کل ورزش استان پاسخگوی برگزاری لیگ‌های ورزشی نیست و باید از ظرفیت اسپانسر برای حمایت از ورزش بانوان استفاده شود.

نائب رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در یک سال گذشته ورزش صبحگاهی بانوان شاغل و خانه‌دار در سطح استان و شهر یاسوج برگزار می‌شد اما به دلیل عدم حمایت، تعطیل شده که انتظار داریم ورزش صبحگاهی نیز به مانند گذشته فعال و اجرا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار