مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تجلیل از مفاخر و نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ارزشی استان جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال ۹۵ است که اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 31 July 2016
رضا دهبانی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با بیان اینکه جشنواره امام سجاد (ع) سال گذشته تحت عنوان " سیره امام سجاد (ع)" در استان برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره مشک تشنه نیزسال گذشته در راستای به تصویر کشیدن مظلومیت امام حسین (ع) در این استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزاری تئاتر استانی و جشنواره شعر از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری استان در سال‌های گذشته و امسال است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورک‌شاپ‌‌ها در شهرهای بهمئی، مارگون، کهگیلویه، دنا و یاسوج، عنوان کرد: در حوزه آموزش تلاش بر این هست اگر قرار کار فرهنگی صورت بگیرد ،محور کار فرهنگی آموزش و ارتقاء سطح دانایی وآگاهی هنرمندان و جامعه هدف این اداره کل باشد.

دهبانی پور با اشاره به تشکیل انجمن مفاخر در استان، ابراز کرد: با همکاری انجمن‌های استان مفاخر استان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی ودینی و اعتقادی شناسایی شده و تجلیل می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: از محورهای دیگر اساسی ما موسسات قرآنی و جامعه القرآن‌ها است که متاسفانه در یک سال گذشته تا کنون با مشکلات منابعی در این زمینه رو به رو هستیم ولی این موسسات علی رغم مشکلات کار قرآنی در سطح استان انجام می‌دهند و سعی می‌کنیم مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

وی افزود: امسال در ماه مبارک رمضان تحت عنوان "جشن رمضان" تفاهم با وزارت خانه داریم که در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها و مناطق فعالیت‌های قرآنی از جمله مسابقات قرآنی، روخوانی قرآن، شبی با قرآن، شعر در قرآن در استان اجرا و برگزار شد.

دهبانی پور با اشاره به تشکیل خانه مطبوعات در استان، خاطرنشان کرد: مسئله تشکیل خانه مطبوعات در استان از جمله دغدغه‌های خبرنگاران بود که با برگزاری انتخابات خوشبختانه تعیین تکلیف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار