رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: بوکسورهای همدانی در هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان با کسب نتایج مناسب، خوش درخشیدند.
کد خبر: ۲۶۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 31 July 2016
 رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: بوکسورهای همدانی در هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان با کسب نتایج مناسب، خوش درخشیدند.

به گزارش مهر، داوود دوامی با اشاره به درخشش بوکسورهای همدانی در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در استان مازندران شهرستان بابل برگزار شد.

وی افزود: تیم بوکس استان همدان برای اولین بار در تاریخ با کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز به مقام سوم تیمی رسید.

رئیس هیئت بوکس استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: برای همدان در ۶۰ کیلوگرم مصطفی میرزایی مدال طلا، در ۶۳ کیلوگرم محمدمهدی صادقی مدال طلا، در ۵۰ کیلوگرم سعید جوهری برنز و مهران علی دادی در ۷۰ کیلو برنز کسب کردند.

دوامی عنوان کرد: در این مسابقات ۳۱ تیم به همراه تیم کیش و توابع تهران در غالب ۲۱۱ بازیکن شرکت کرده بودند که درنهایت مازندران اول، گیلان دوم و همدان سوم شدند.

وی بابیان اینکه رشته بوکس از رشته‌های بسیار پرطرفدار در جامعه است، بیان کرد: تعداد مکان‌های آموزش بوکس در شهر همدان از ۳ به ۱۲ مکان افزایش پیداکرده است.

رئیس هیئت بوکس استان همدان یادآور شد: برای اولین بار در تاریخ بوکس همدان یک سانس در کوی خضر، یک سانس در دیزج، دو سانس در شهرک مدنی شامل یکی در استخر کوثر و دیگری در استخر کارگران این شهرک، دو سانس در کانون بسیج، دو سانس در سالن فردوسی و یک سانس نیز در دانشگاه بوعلی سینا همدان فعال‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار