در رقابت‌های قهرمانی کشور
در رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور بوکسور قمی در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را به گردن آویخت.
کد خبر: ۲۶۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 27 July 2016
به گزارش تابناک قم، مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی استان مازندران برگزار شد در حالی با معرفی نفرات برتر اوزان 13 گانه به پایان رسید که حسن بهمنی بوکسور قم نائب قهرمان وزن 75 کیلوگرم این رقابت‌ها شد.

این دوره از رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور تحت عنوان «یادواره شهدای حرم» در سالن ورزشی یادگار امام، دانشگاه آزاد واحد بابل با حضور بیش از 218 بوکسور از 32 استان کشور برگزار شد.

تیم بوکس استان قم که با توجه به عملکرد سال گذشته خود با چهار نماینده در این مسابقات حضور داشت در نهایت با کسب تک مدال حسن بهمنی بوکسور 75 کیلوی خود به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

حسن بهمنی ورزشکار قم در رقابت‌های قهرمانی بوکس نوجوانان سال گذشته به مدال برنز وزن 75 کیلو نائل شده بود و در رقابت‌های سال جاری بااقتدار از پس تمامی رقبای خود در مراحل گوناگون برآمد و راهی دیدار پایانی شد.

بوکسور نوجوان قم در دیدار پایانی مقابل اکبر مردمی ورزشکار توابع تهران قرار گرفت و نتیجه این دیدار را درنهایت به وی واگذار کرد و به مدال نقره و عنوان نائب قهرمانی رسید.

عملکرد بهمنی در طول مسابقات قهرمانی کشور در طول سال گذشته و سال جاری به‌گونه‌ای بوده است که نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب و از سوی کمیته فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان فراخوانده شد.

در پایان این مسابقات تیم مازندران با 31 امتیاز در سکوی نخست ایستاد و تیم های گیلان و همدان با 24 و 20 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار