کد خبر: ۲۶۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 24 July 2016
رئیس هیأت بوکس بابل گفت: این هیأت مکان مناسبی برای نصب رینگ بوکس در این شهرستان ندارد.

رضا قلی‌زاده در حاشیه برگزاری هشتمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار کرد: هیأت بوکس بابل دارای چارت منظم بوده و با آمادگی کامل در کنار هیأت استان این دوره از مسابقات را برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه هیأت بوکس بابل در مدت 16 ماه از ورود ایشان یک مسابقه در رده جوانان برگزار کرده است، افزود: یکی دیگر از اقدامات هیأت بوکس برگزاری کلاس داوری برای نخستین‌بار در بابل و تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده شهدای بوکسور در بابل است.

رئیس هیأت بوکس بابل بازسازی رینگ هیأت بوکس بابل را یکی از اقدامات شایسته در این مدت کوتاه برشمرد و تصریح کرد: مکان مناسبی برای نصب رینگ هیأت بوکس بابل وجود ندارد.

این مسؤول افزایش تعداد داوران از دو به هفت و افزایش مربی کارت‌دار از چهار به 10 مربی را از اقدامات مهم در هیأت بوکس بابل برشمرد.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه از 33 استان 218 بوکسور در این مسابقات شرکت کردند، خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مسابقه حدود 150 میلیون تومان هزینه برآورد شد که بیشتر هزینه این مسابقه توسط بخش خصوصی تأمین شده است.

وی یادآور شد: این مسابقات در 13 وزن در حال برگزاری است که مازندران با تمام قدرت در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

رئیس هیأت بوکس بابل با بیان اینکه شهرستان بابل در زمینه بوکس با کسب موفقیت‌های فراوان حرف‌های زیادی در سال‌های آینده برای گفتن دارد از عضویت سه نوجوان بابلی در این دوره از مسابقات خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار