مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از تفاهم‌نامه مهم بهزیستی و ثبت‌ اسناد کهگیلویه و بویراحمد برای پیشگیری از معلولیت‌ها خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 15 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علیرضا موسوی‌امجد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهزیستی برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان برنامه‌های متعددی دارد، اظهار کرد: برخی از آسیب‌های نوپدید وجود دارند که برای پیشگیری از آن‌ها همه توان خود را گذاشته‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای پیشگیری از این معضلات اجتماعی نوپدید نیاز به کار فرهنگی و حضور و حمایت همه دستگاه‌های فرهنگی در صحنه داریم.

این مسؤول گفت: کار خوبی توسط حوزه هنری استان برای پیوستن به کمپین ضد خودکشی انجام شد که چنین برنامه‌هایی کمک خوبی به پیشگیری از چنین پدیده‌های خطرناک اجتماعی خواهد کرد.

موسوی‌امجد در بخش دیگری از اظهارات خود از معلولیت‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بهزیستی برای پیشگیری یاد کرد و گفت: خوشبختانه آمار در خصوص معلولیت‌های ژنتیک پایین آمده که نشان دهنده مثبت بودن اقدامات فرهنگی بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به یکی از کارهای خوبی که در طی هفته‌های اخیر برای پیشگیری از معلولیت‌ها در استان صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در حال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با ثبت احوال هستیم که از این پس باید برای ازدواج در استان گواهی مشاوره ژنتیک توسط زوجین به ثبت اسناد ارائه شود.

وی با قدردانی از مدیرکل ثبت اسناد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن‌ها استقبال بسیار خوبی از این طرح داشته‌اند و حتی برای اجرایی کردن آن عجله نیز داند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار