کد خبر: ۲۵۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 11 July 2016


نشست مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک کرج با هدف افزایش دقت مدیران بر محورهای آموزشی ، پروژه مهر ، نحوه و مراحل نام نویسی از دانش آموزان در مدارس پایه ابتدایی ، سنجش نوآموزان برای ورود به کلاس اول ابتدایی و رعایت قوانین و ضوابط اداری - اجرایی برای سال آینده برگزار شد.

به گزارش ایرنا / این نشست تخصصی در سالن آموزشگاه پسرانه غیر انتفاعی ملاصدرا با شرکت 102 مدیر دبستان ناحیه یک کرج برگزار وکارشناسان در بخش های مختلف نکات آموزشی ، قانونی ، آئین نامه ای ، طرح های اجرایی - عملیاتی درطول سال تحصیلی ویژه دانش آموزان ابتدایی را یادآور شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در این نشست گفت: اجرای با کیفیت طرح های مختلف در مدارس ابتدایی این ناحیه حاصل تلاش صادقانه و دلسوزانه مجموعه کارکنان مدارس ابتدایی از جمله آموزگاران تلاشگر و مدیران سختکوش این ناحیه است.

ناهید صائمیان افزود: برگزاری این نشست های فصلی تاثیر مهمی در فرآیند تعلیم و تربیت در مدارس ابتدایی ناحیه یک کرج در کنار تبادل اطلاعات و همفکری در راستای افزایش راندمان کارهای آموزشی - اجرایی در مدارس دارد.

وی ادامه داد: مستند سازی فعالیت ها در مدارس ابتدایی ، رعایت قوانین و ضوابط در امور مدارس ، توجه مدیران در زمینه شرکت آموزگاران در دوره های آموزشی تابستانی ویژه دوره ابتدایی ،ساماندهی نیروی انسانی و برگزای دوره آموزشی برای دانش آموزان دوزبانه در پایه اول دقت لازم را داشته باشند.

کارشناس مسوول آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز در این نشست گفت: کسب رتبه اول آموزش ابتدایی در استان البرز نشان از تلاش همه کارکنان فعال در مدارس ابتدایی دارد.

تهمینه حسنی بیان کرد: در حال حاضر اجرای پروژه مهر ، ساماندهی نیروی انسانی ، تکمیل فرم های هزار امتیازی ، طرح تدبیر در کنار توجه به مستندات آن از محورهای مهمی است که مدیران مدارس در فصل تابستان به آنان جهت برنامه ریزی و آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی 96-95 به آن نگاه کارشناسانه دقیق داشته باشند.

وی از مدیران مدارس این ناحیه خواست در طرح خواهر خواندگی که در مدارس استان و ناحیه در حال اجراست همکاری لازم را داشته باشند تا دغدغه مدیران در مدارس کم برخوردار کاهش یابد و دانش آموزان در همه مدارس ابتدایی با امکانات مناسب تر نسبت به گذشته ، سال تحصیلی خود را شروع کنند.

حسنی از ثبت نام کتاب دانش آموزان ،ارزشیابی توصیفی، آموزش والدین کلاس اولی ، نظارت بر طی کردن مراحل سنجش نوآموزان ، آزمون ها، ارسال به موقع گزارش ها و برگزاری کارگاه های آموزشی را از دیگر موارد مهم در این فصل ذکر کرد.

نسرین شکوهی از مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک کرج نیز در این نشست در زمینه فعالیت و مراحل سنجش نوآموزان ورود به پایه اول ابتدایی در مراکز سنجش فعال در این ناحیه سخن گفت و یادآور شد: مدیران مدارس برای اطلاع رسانی به خانواده ها و طی کردن مراحل کامل این سنجش دقت خاص داشته باشند.

در ادامه یک روانشناس البرزی نیز در زمینه روانشناسی شناختی ، یادگیری ، اختلالات یادگیری و فرزندپروری برای مدیران شرکت کننده در این نشست تخصصی - فصلی نکات لازم را یادآوری کردند

ناحیه یک کرج بیش از 230 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار