معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از حضور 35 هزار مسافر تعطیلات عید سعید فطر در اماکن تفریحی و گردشگری شهرستان چرام خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 07 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، الماس قبادی عصر امروز در بازدید از برخی اماکن گردشگری و تفریحی شهرستان چرام در منطقه شراب‌گروه این شهرستان اظهار کرد: چرام یکی از شهرستان‌های مهم در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

معاون گردشگری اداره‌کل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شهرستان دارای اقلیم‌های آب و هوایی متفاوتی بوده و در هر چهار فصل توانایی جذب تعداد زیادی گردشگر و مسافر را دارد.

قبادی افزود: در شهرستان چرام علاوه بر طبیعت زیبا و آب و هوای مطلوب یکی دیگر از جاذبه‌ها مربوط به جاذبه گردشگری زیارتی این شهرستان است.

این مسؤول گفت: با وجود امام‌زادگان واجب‌التعظیمی که در این منطقه قرار دارد و همچنین مواهب طبیعی از جمله جنگل‌ها و چشمه‌های آب و سایر چشم‌اندازها، می‌توان پذیرای گردشگران در همه فصول سال از جمله تابستان بود.

قبادی به حضور بیش از 35 هزار نفر از مسافران و گردشگران تعطیلات عید فطر در این شهرستان خبر داد و گفت: این عده از گردشگران در مناطقی همچون سادات امام‌زاده علی(ع)، منطقه طسوج، تنگه پیرزال و چشمه کورسا و همچنین چشمه بلقیس شهر چرام حضور یافتند.

وی گفت: جمعیت بیشتری از مسافران و گردشگران در حال حاضر به این شهرستان وارد می‌شوند که پیش‌بینی افزایش آن را طی امروز و فردا داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار