کد خبر: ۲۵۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 04 July 2016

به گزارش تابناک یزد، روزنامه کیهان امروز دوباره با ارائه سندی بر ادعای قبلی خود مبنی بر حضور معاون اول رئیس جمهور در کسوت رئیس هیئت مدیره سیمان تهران تاکید کرده است. این روزنامه در گزارشی با عنوان«پاداش 865 میلیون تومانی جهانگیری و هیئت مدیره سیمان تهران + اسناد»نوشت:« در پی انتشار خبری با عنوان «سهم معاون اولی رئیس جمهور از پاداش ۸۶۵ میلیونی سیمان تهران!» روابط عمومی کارخانه سیمان تهران اقدام به ارسال جوابیه نمود. با آنکه خبر مذکور، مربوط به یک تخلف قانونی معاون اول دولت و نیز بهره‌مندی وی از پاداش نجومی بود و کارخانه سیمان تهران در این بین جایگاهی به لحاظ قانونی و حقوقی نداشت، کیهان با استقبال از جوابیه ارسالی، آن را به فال نیک گرفته و فرصتی برای آگاهی بیشتر مردم و ارائه اسناد می‌داند.

سیمان تهران در حالی مدعی شده اسحاق جهانگیری از تیرماه سال 1392 از هیئت مدیره استعفا داده که بر اساس گزارش رسمی این شرکت، مجمع عمومي عادی ساليانه صاحبان سهام روز دوشنبه مورخ 23/4/1393 به ریاست اسحاق جهانگیری برگزار شده است! یعنی وی تا آن تاریخ همچنان رئیس هیئت مدیره سیمان تهران بوده است! این تاریخ یعنی یک سال پس از ادعای استعفای جناب معاون اول! (سند شماره یک)

کیهان علیه معاون اول رئیس جمهور سند رو کرد!/ ادعای صدور رای علیه احمدی نژاد/ واکنش روزنامه دولت به حقوق شهردار تهران

تنها در آن تاریخ بوده که جهانگیری از عضویت در هیئت مدیره کنار کشیده است! این یعنی وی در حالیکه به مدت یک سال معاون اول رئیس‌جمهور بوده، همزمان و برخلاف قانون، به عنوان رئیس در هیئت مدیره شرکت سیمان تهران حضور داشته و از مزایای آن‌، از جمله پاداش نجومی استفاده کرده است! (سند شماره دو) »

کیهان علیه معاون اول رئیس جمهور سند رو کرد!/ ادعای صدور رای علیه احمدی نژاد/ واکنش روزنامه دولت به حقوق شهردار تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار