کد خبر: ۲۵۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 03 July 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال فعالیت های باشگاه راه آهن به البرز منتفی نشده و این انتقال منوط به تصمیم مدیریت این باشگاه است.

محمد جواد کولیوند در گفتگو با مهر اظهار کرد: مدیریت باشگاه راه آهن علاقمند به انتقال فعالیت ها به البرز است و در ماه های اخیر مکاتباتی را با ما داشته است.

وی تصریح کرد: راه آهنی ها انتظار حمایت ویژه از استان را دارد و شرایطی را برای حضور خود در البرز به ما اعلام کرده است.

نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: کارشناسانی در حوزه باشگاه داری از کشور آلمان در حال بررسی شرایط راه آهن هستند و آنها نیز موضوع انتقال فعالیت ها به البرز و یا ماندن در تهران را تحلیل می کنند.

کولیوند در ادامه به شرایط تیم دسته اولی استان البرز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اُکسین به یک دسته بالاتر صعود کرد و البرز در لیگ آزادگان صاحب نماینده شد ، به نظرم رقم خوردن این اتفاق فرصت خوبی است تا فوتبال البرز شایستگی های خود را بیش از گذشته بروز دهد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد عضویت در هیئت مدیره این باشگاه به من شده است و در مجموع تلاش می کنیم از این باشگاه حمایت ویژه و لازم را انجام دهیم تا شاهد موفقیت آن در فصل جدید باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تغییرات اخیر مدیریتی ورزش البرز را مورد اشاره قرار داد و گفت: وزارت ورزش و جوانان با توجه به شرایطی که به وجود آمد نیاز به حضور رضا گل محمدی در مدیریت ورزش تهران داشت و درنهایت این اتفاق افتاد.

کولیوند تصریح کرد: جدایی وی از مدیریت ورزش استان پس از هماهنگی با استاندار و دیگر مسئولان استانی رقم خورد و ما نیز با توجه به شرایط موجود این تصمیم را پذیرفتیم.

وی در پایان افزود: مدیریت جدید استان البرز نیز نیاز به گذر زمان و فرصت دارد تا قابلیت های خود را نشان دهد و ما نیز به عنوان نمایندگان استان همچون گذشته مسایل و مشکلات حوزه ورزش را به شکل جدی پیگیری خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
جناب آقای کولیوند شما با چه امکاناتی میخواهید باشگاههای لیگ برتر به البرز بیایند وقتی شهردار محترم کرج توان رسیدگی به حاشیه ورزشگاه انقلاب کرج را ندارد و اطراف آن مخصوصا ضلع شرقی ورزشگاه مرکز تجمع معتادین و ولگردها شده و ساکنین شکایتهای بسیاری برای این منظور به شهرداری داشته اند ولی به جایی نرسیده و از اینکه در مجاورت این ورزشگاه هستند رنج میبرند من از تابناک خواهش میکنم تصاویری از این محل برای دیدن مسئولان محترم شهری ارسال کنند که ببینند چطور ناموس ساکن در این ناحیه در معرض خطر زندگی میکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار