مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چاره‌جویی آموزش و پرورش برای رفع مشکل فضای آموزشی مادوان علیا گفت: طرح خرید صندلی خالی مدارس غیر انتفاعی یک راهکار برای رفع مشکل فضای آموزشی مادوان علیاست.
کد خبر: ۲۵۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 24 June 2016
هادی زارع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برای سال تحصیلی 95-96 در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: کمیته‌های پنج‌گانه‌ای برای این موضوع در قالب پروژه مهر راه‌اندازی شده که همه مشکلات و کمبودها را احصا کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه فضاهای آموزشی و تجهیزات نیز کمیته‌ای تشکیل شده که این مشکلات را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهند اظهار کرد: در برخی از نقاط استان مشکلاتی در زمینه فضاهای آموزشی وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین مناطق دارای مشکل را مناطق اقماری و حاشیه‌نشین شهر یاسوج برشمرد و گفت: در این مناطق به دلیل مهاجرت زیاد از سایر نقاط استان با کمبود فضاهای آموزشی مواجه هستیم.

زارع‌پور افزود: سرکشی‌های مستمر از این منطقه تاکنون داشته‌ایم و وضعیت را به صورت پی در پی مورد بررسی قرار می‌دهیم و به فکر راه‌ چاره‌ای در این زمینه هستیم.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی مدرسه 12 کلاسه تا پایان شهریور در مادوان سفلی مشکل آن منطقه حل خواهد شد، افزود: اما در منطقه مادوان علیا این مشکل همچنان باقی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مادوان علیا هم در صورت ادامه روند کنونی برنامه‌هایی از جمله خرید صندلی خالی مدارس غیردولتی خواهیم داشت و یا اینکه از فضاهای اجاره‌ای استفاده کنیم و در نهایت از مکان کتابخانه‌های این منطقه برای فضاهای آموزشی استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار