رئیس شورای شهر یاسوج گفت: بدون برپایی هرگونه آزمون استخدامی جذب نیرو در این نهاد به صورت غیرقانونی صورت می‌گیرد از نهادهای نظارتی می‌خواهیم در این زمینه ورود کنند.
کد خبر: ۲۴۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 20 June 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، هدایت امیری ظهر امروز در نشست شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به مازاد نیرو در شهرداری یاسوج، اظهار داشت: روزانه مراجعه کنندگان زیادی در شورا حضور می‌یابند و خواستار به کارگیری در شهرداری شهر یاسوج هستند.

رئیس شورای شهر یاسوج افزود: برخلاف اینکه ما در رسانه‌ها و محافل مختلف به تعدیل نیرو در شهرداری این شهر اشاره می‌کنیم ولی مراجعه کنندگان با دلایل و مستندات به جذب نیرو غیرقانونی در شهرداری یاسوج استناد و اعلام نارضایتی می‌کنند.

وی با اشاره به دست‌های پنهان در استخدام غیرقانونی در شهرداری یاسوج، بیان کرد: اگر این افراد از طریق آگهی، فرخوان و یا آزمون در شهرداری به کار گرفته شده‌اند شورای شهر یاسوج هیچ اطلاعی از نحوه استخدام این افراد ندارد.

امیری تاکید کرد: این امر اجحاف در حق مردم است و شورای شهر یک دستگاه نظارتی است و باید به وظایف خود در چهارچوب قانون عمل کند و به طور قطع کمیسیون انطباق برای نظارت بر مصوبات شهرداری اقدام می‌کند.

عضو شورای شهر یاسوج نیز در این نشست، عنوان کرد: جلسه امروز بیشتر بر روی مسایل و مباحث حاشیه‌ای تمرکز داشت که این عمل خلاف قانون است.

سعید پایدار گفت: ما نباید عمل خلاف شهرداری مبنی بر استخدام نیرو را با حمایت از اقدام خلاف دیگر پاسخ دهیم و متاسفانه ایجاد فضای اقلیت و اکثریت شورای شهر را به سمت درستی هدایت نمی‌کند.

در این نشست تعدادی از مصوبات شهرداری بررسی شد و در پایان با به کارگیری 10 نفر از فرزندان کارمند بازنشسته شهرداری یاسوج در این شهرداری موافقت شد و این طرح برای اعمال نظر نهایی به کمیسیون تطبیق استانداری ارسال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار