کد خبر: ۲۴۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 17 June 2016

مراسم استقبال از اسطوره فوتبال محمودآباد با حضور پرشور پیشکسوتان فوتبال و مردم علاقه‌مند در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، مسابقات قهرمانی پیشکسوتان فوتبال جهان با حضور تعدادی از تیم‌های مختلف بین‌المللی از جمله ایران در کشور تایلند درحالی برگزار شد که بهروز ولی‌پور ملی‌پوش سابق محمودآبادی در این رقابت‌ها حضور موفقی را به نمایش گذاشت و با کسب عنوان سومی به میهن بازگشت.

این رقابت‌ها که در خردادماه با حضور هشت تیم و در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شد با صعود ایران و انگلیس از گروه نخست و اسکاتلند و تایلند از گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی همراه بود.

ایران که در مرحله گروهی توانسته بود کشورهایی از جمله آمریکا، تایوان و انگلیس را شکست دهد به‌عنوان تیم نخست گروه به مصاف تایلند میزبانی رفته که در گروه خود مقام دوم را کسب کرد.

ایران برای حضور در فینال به مصاف تایلند رفته بود که با شکست در ضربات پنالتی از حضور در دیدار نهایی جا ماند.

تیم ایران در دیدار رده‌بندی با اسکاتلند موفق شد با زدن چهار گل مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

با کسب این نتایج تیم ملی پیشکسوتان کشورمان در این رقابت‌ها با درخشش یکی از فوتبالیست‌های محمودآبادی توانست مقام سومی مسابقات را با شایستگی هر چه تمام از آن خود کند .

بهروز ولی‌پور متولد محمودآباد سابقه حضور و بازی در تیم‌های باشگاهی خزر محمودآباد، شموشک نوشهر، فجر سپاسی شیراز، ماشین‌سازی تبریز، بانک صادرات، غنچه ساری و ایرسوتر نوشهر را در کارنامه خود دارد و همچنین از جمله بازیکنانی بوده که از محمودآباد توانسته به تیم ملی فوتبال کشورمان در زمان علی پروین دعوت شود.

شایان ذکر است بهروز ولی‌پور با تیم منتخب فوتبال پیشکسوتان مازندران قهرمانی کشور را به‌دست آورد.

به گزارش فارس، مراسم استقبال از اسطوره فوتبال محمودآباد بعد از ظهر امروز در کنار مصلی موقت شهر برگزار شد و با حضور پر شور پیشکسوتان فوتبال و ورزش محمودآباد و مردم علاقه‌مند تا روستای زادگاهش خشت‌سر بدرقه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار