مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس گفت: بیسوادی یک آفت اجتماعی است و همه باید بسته به شرایط خود از سواد نسبی برخوردار شوند.
کد خبر: ۲۴۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 16 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، شامگاه چهارشنبه اولین جلسه کمیته پشتیبانی سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس با حضور علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرعباس و دیگر اعضاء برگزار گردید.
 
سید هادی حسینى ضمن تقدیر از تعامل و همکاری بخشداریها، دهیاری‌ها و ادارات شهرستان در سال گذشته اظهارداشت: با توجه به حجم زیاد فعالیت‌های آموزش و پرورش خواستار همکاری و همراهی تمامی ارگانها و ادارات در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل شد تا رسالت خطیر آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت و مبارزه با بیسوادی تحقق یابد.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس بیان کرد: بیسوادی یک آفت اجتماعی است و همه باید بسته به شرایط خود از سواد نسبی برخوردار شوند، ترغیب و بازگرداندن افراد بازمانده از تحصیل به امر سواد آموزی مهم‌ترین اقدام برای ریشه‌کن کردن بیسوادی در جامعه است.
 
وی افزود :درسال گذشته اداره سواد آموزی این مدیریت توانسته  288 سواد آموز، 330نفر در دوره انتقال و133 سواد آموز در دوره تحکیم تحت پوشش قرار دهد و با حضور آموزشیار آموزش‌های لازم به آنها ارائه شود.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس میزان پوشش تحصیلی و ابلاغی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان را یکی از شاخص‌های آموزش و پرورش عنوان نمود و گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در سال‌جاری افزایش پوشش تحصیلی نسبت به سال گذشته داریم.
 
این مسؤول حجم ابلاغی اداره کل در سال تحصیلی جاری در دوره انتقال 250نفر،دوره سواد آموزی 400نفر و دوره تحکیم 100نفر برای این مدیریت اعلام نمود.
 
حسینى در پایان از تمامی کسانی که کم‌سواد و بی‌سواد هستند تقاضا نمود با مراجعه به مراکز سوادآموزی این مشکل را برطرف کنند تا شاهد ریشه‌کنی این معضل در سطح شهرستان و روستاهای نواحی باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار