کد خبر: ۲۴۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 14 June 2016

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر موضوع استخدام های غیر قانونی در استان حل شود به مردم عدالت موجود در استان نشان داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه سیستان وبلوچستان، علی اوسط هاشمی در شورای راهبردی مدیریت استان سیستان وبلوچستان درسالن جلسات استانداری اظهارکرد: باید در شورا ها یک آسیب شناسی جدی در رابطه با اصلاح سازمانی انجام شود.

وی با بیان اینکه ساختار با آرایش نظام اداری یک ساختار پویا جریان ساز وتحول نگر است، تصریح کرد: در درون نظام اداری یک روابط برگرفته از تصمیم سازی با تکیه بر خرد، دانش و برطرف کردن هرگونه فاصله بین مدیران و کارشناسان سطوح مختلف باعث کاهش فاصله بین نظام اداری و افراد فعال جامعه می شود.

هاشمی با اشاره به اینکه به توسعه نمی توان بدون نظام اداری کار آمد اندیشید، اظهار داشت: نظام اداری باید به نوعی با فاصله گرفتن از آن چیزهایی که تا کنون به آن وابسته بوده با توسعه همه جانبه و با بهکارگیری مشارکت و ظرفیت‌های ملی در مسیر پیشرفت، ساز و کارهای مناسب را به خوبی هموار کند و درکوتاهترین زمان به نتیجه مناسب دست پیدا کند. چرا که توسعه همراه خرد و دانش وکشف برنامه ها میسر خواهد شد.

وی با تاکید بر این مطلب که اساس و محور اصلی هر توسعه‌ا‌ی انسان است، بیان کرد: انسان باید با انگیزه و احساسات زیبای خالصانه و صادقانه خود در مسیر توسعه گام بردارد و درصورتی که نظام اداری بتواند از این ظرفیت انسانی برای تنظیم یک برنامه جامع سود ببرد، آن برنامه می تواند از اقبال عمومی برخوردار شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر قرار است تغییری را رقم بزنیم باید در نوع نگاه های جدیدی باشد که در بدنه کارشناسان و همکاران صورت می گیرد چراکه مهمترین معضل کشور این است که قرار نیست کسی در جایگاه خود ایفای نقش کند و هر کس می خواهد در جاهای دیگر بنشیند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
اگرآقای استاندار راست می فرمائید اول از استخدامی ها خودتون شروع کنید این همه استان جوانان تحصیل کرده دارد شما چرا فرماندار زاهدان از فامیلهای خودتون ازخارج استان آوردی تابناک جرات داری پخش کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار