امام جمعه چرام گفت: دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران بهائیت در حد توطئه علیه نظام اسلامی بود و هم دست شدن با دشمنان نظام اسلامی مصداق بارز خیانت است.
کد خبر: ۲۳۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 17 May 2016
حجت الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری چرام با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران بهائیت، اظهار داشت: در کشور ما اقلیت ها آزادند و در مجلس هم راه دارند اما بهائی ها اقلیت دینی نیستند بلکه بهائیت دشمن اسلام است و در هیچ کجای دنیا به دشمن اجازه نمی دهند که در کشورشان علیه آنها تبلیغ و هر کاری دلشان می خواهد انجام دهند.
امام جمعه چرام، افزود: در کشور ما مذاهب و ادیان آزاد هستند و مسیحی ها راحت می روند درون کلیساهایشان عبادت می کنند، یهودی ها، ارمنی ها و آشوری ها آزادانه به عبادت مشغول هستند اما بهائیت یک فرقه کذایی است که جهت ضربه زدن به دین مبین اسلام و مذهب تشیع وارد شده است.
این مسئول همکاری با بهائی ها را در جهت ضربه زدن به اسلام دانست و گفت: اوج پلشتی و افتضاح کار این خانم انجا بود که از کار انجام داده خود تعریف و تمجید کرده و با آنها عکس می گیرد.
طزری با بیان اینکه این خانم به پدرش متصل است و در صورت نبود پدرش وی جرات چنین فعالیت هایی را نداشت، خاطرنشان کرد: حرکت های فائزه هاشمی از سال 88 آغاز شده و تاکنون ادامه دارد که انتظار می رفت مجمع تشخیص مصلحت نظام در برابر این حرکات موضع گیری قاطعی انجام دهد ولی می بینیم که به راحتی از کنار آن می گذرد و چنین خیانت بزرگی را در حد یک جمله که " کاری بدی کرد " به اتمام می رساند.
امام جمعه چرام یکی از اصلی ترین مقصرین حرکات فائزه را هاشمی رفسنجانی دانست و تصریح کرد: حمایت های بی چون و چرا و کورکورانه هاشمی رفسنجانی از فعالیت های دخترش کار را به جایی می رساند که با کمال جسارت و پررویی می گوید من اشتباهی نکردم و هزینه اش را هم می دهم.
طزری، افزود: این حرکت بسیار زشت و در حد توطئه علیه نظام اسلامی بود و هم دست شدن با دشمنان نظام اسلامی مصداق بارز خیانت است.
این مسئول چنین حرکاتی را برنامه ریزی شده و چهت فشار بر جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: آمریکایی ها مدام به دنبال بهانه تراشی جهت فشار بر جمهوری اسلامی هستند و حال که بهانه جدیدی برای اعمال این تحریم ها و فشارها ندارند، این حرکت می تواند توطئه ای از قبل طراحی شده برای فشار بیشتر به بهانه نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی باشد.
وی ادامه داد: به همین دلیل است که می بینیم که این حرکت فائزه هاشمی با استقبال رسانه های بیگانه مانند بی بی سی مواجه می شود.
طزری با بیان اینکه فائزه هاشمی در جایی گفته است چه کسی باید جواب جوانهای اصلاح طلبی را بدهد که با مدارک فوق لیسانس و دکترا در زندان به سر می برد، گفت: باید جواب اینها را کسانی بدهند که افکار پاک جوانهای مردم را گمراه کردند و آنها را در مقابل نظام قرار دادند.
وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که فرمودند اگر کسی آگاهانه در صدد تضعیف نظام اسلامی باشد خیانت کرده است، تصریح کرد: اگر کسی هم از دشمنان نظام حمایت کند خیانت کرده است و باید حکم خیانت در حق وی اجرا شود زیرا در غیر اینصورت از این پس شاهد چنین فعالیت هایی از بیت هاشمی خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار