کد خبر: ۲۳۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 15 May 2016
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس هیأت دوچرخه‌سواری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در استان خبر داد.
زارع با تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه هیأت‌های ورزشی هر ساله برنامه‌های متعدد و متنوعی را در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند، گفت: گرامیداشت روز سوم خرداد یکی از آن مناسبت‌هایی است که ورزشکاران توجه ویژه‌ای به آن داشته و سعی می‌کنند به بهترین شکل آن را برگزار کنند.
وی از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد و گفت: این همایش به صورت همزمان در مرکز استان و هشت شهرستان برگزار خواهد شد.
زارع با بیان اینکه این همایش در روز سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ شهادت و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار خواهد شد، بیان داشت: این همایش دوشنبه، سوم خرداد ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.
وی ضمن دعوت از همه ورزشکاران برای حضور در این برنامه، تصریح کرد: مکان آغاز همایش دوچرخه‌سواری در یاسوج، مقابل جهاد کشاورزی بوده و مقصد آن گلزار شهدا است.
زارع یادآور شد: این همایش با همکاری هلال‌ احمر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اداره‌کل ورزش و هیأت دوچرخه‌سواری استان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار